Skip to content

hidoasa lună a iubirii

Wednesday, 9th February 2011

vine!

la un moment dat, acu’ nişte luni, n-am avut de lucru şi mi-am comandat nişte pizza. da’ nu la telefon, că mi-era prea lene să mă-ntind după el, ci pe messenger. id-ul respectiv a rămas în listă, eu uitând complet că e acolo, iar ăla de-l administrează nedând nici un mass-message (!).

până acu’ două seri. de infarct:

deci ce-i în formă de inimioară?!

să ne-nţelegem – în principiu eu n-am nimic cu nimeni (hai, c-am zis-o). fiecare poa’ să facă ce, de ce, cum, cât, unde şi cu cine vrea. în cazul de faţă, mă doare-n paişpe că e vallentine’s day, că sunt unii care simt nevoia de inimioare şi de ursuleţi roz, că sărbătoarea e importată de la dragii de americani, că x şi-o trage cu y, că e cu mult te iubesc, eventual la disperare; am devenit oarecum imună la luna iubirii, la dăruieşte!, la fii mai bun, fii adevărat. (şi mă bucur.)

dar.

e ok atâta timp cât nu-mi urli peste tot că e velăntains, dragă!, că tu iubeşti, că ai primit ulsuleţ loz de pluş de la iubi al tău, că vă iubiţi mult şi la disperare, că… et caetera. din momentul în care începi să faci în toate felurile posibile (şi-am văzut mulţi disperaţi şi multe disperate – chizdulici şi chizdulice) de bucurie că te-a băgat ăla-n seamă (sau aia, să nu discriminăm), poţi să te duci liniştit la dracu’ şi să rămâi acolo.

trecând peste penibilul situaţiei, al intimităţii urlate-n gura mare prin nişte statusuri de messenger sau facebook sau twitter, al umblatului în fundul gol şi-al spălatului rufelor – dar mai ales al chiloţilor – oriunde în altă parte, mai puţin în familie, dumnezeule mare!, oamenii care trăiesc din industria asta devin hidos şi crunt şi oribil de creativi.

chiar, şaorma în formă de inimioară nu se face? pentru şuncile lu’ iubi.

22 Comments
  1. Wednesday, 9th February 2011 11:08 PM

    ultima fraza este apogeul blogului. can it get any better?

  2. Wednesday, 9th February 2011 11:13 PM

    numa’ stai să vezi.

  3. Wednesday, 9th February 2011 11:37 PM

    oare niște checeap roz pentru pița nu s-o gândit nimeni să facă?

  4. Wednesday, 9th February 2011 11:40 PM

    şi tu acuma, nu le da idei.

  5. Doamna Mama permalink
    Thursday, 10th February 2011 9:02 AM

    nu inteleg de ce atata opozitie la ‘nou”, la “import”!!!! (in virtutea “tot ce e de afara e mai bun!”) Cred ca nu dati dovada de suficient spirit de “turma”! Ce lucruri urate inveti de la mama ta!

  6. Silviu permalink
    Thursday, 10th February 2011 11:38 AM

    Anca, non-conformismul tău este pe măsura personalităţii tale: creatoare, gânditoare, plină de surprize, de neprevăzut, debordantă şi nestăpânită, consumându-şi energia trupului şi a minţii într-un fel aparte, ce nu poate fi uşor încadrat în tipare. Te citesc, îţi citesc scrierile, gândurile aşternute şi dezvăluite nouă, tuturor celor ce facem efortul de a citi ceva special, unde întâlnesc un verb iscusit, o creaţie literară, o expresie emoţională ce nu poate fi regăsită sau identificată niciunde în altă parte. Meritoriu şi de felicitat, ţinând cont şi de frăgezimea vârstei tale, unde nu se îmbină -încă – dezinvoltura şi ambiţia tinereţii cu înţelepciunea şi aşezarea vârstei maturităţii. Ştiu că nu mă cunoşti, dar trebuie să-ţi spun că( gândindu-mă că faci legătura asta) nu iubesc Psihologia, nu mă identific cu ea şi pe care o consider -disciplina în sine – într-o continuă transformare, plină de diagnostice relative, iar cei ce se prezintă ca şi cunoscători ai acestui domeniu, pot cădea uşor în impostură. De ce? pt. că este atăt de vast, greu de pătruns, descifrat, catalogat, încadrat ş.a. Da, sunt multe de spus despre aşa ceva… Uau! dar ce-am făcut? m-am îndepărtat de subiectul postării, lungind vorba şi comentariul. Scuze pt. aşa ceva. Nici eu nu sunt un fan al acestor ” sărbători” de import şi le tratez aşa cum merită: nepăsare sau, de la caz la caz, implicare. Întreaga consideraţie,

  7. Thursday, 10th February 2011 2:25 PM

    doamna mama, da. să ştii.
    silviu, mulţumesc pentru complimente. 🙂

  8. Magda permalink
    Thursday, 10th February 2011 10:13 PM

    Pfoai, sa-mi trag una! 😀

  9. Thursday, 10th February 2011 10:42 PM

    io mi-am tras doo. preventiv.

  10. Friday, 11th February 2011 6:00 PM

    într-adevăr, ultimul rând e fabulos.

    mie-mi place pizza de la presto. e bună de obicei, indiferent de forma topping-urilor. singurul lucru pe care nu-l înţeleg la oferta lor e forma de inimioară! nu puteau să lase şi ei o inimă-ntreagă? probabil d’asta e şi doar 14 lei.

    înverşunarea ta anti-astea e simpatică. n-ar trebui să te anime atât mult. în schimb, ar fi mai potrivit să-i compătimeşti pe toţi cei care iau în serios toată treaba asta; ei sunt cei care se consumă şi aleargă după supriza de luna asta.
    d’asta e bună până la urmă pizza. o comanzi şi vine singură!

  11. Friday, 11th February 2011 6:43 PM

    articolul ăsta n-ar fi fost scris în veci dacă n-aş fi primit nenorocirea aia de mass-message. şi, mă rog, ideea nu era atât că vine velăntains, ci că-s unii care-şi scot chiloţii p-afară.
    şi vezi că fabio pizza îs şi mai mişto decât presto. pe de-a-ncercatelea. (şi nu vine singură, tre’ să te duci pân’ la uşă, s-o plăteşti şi s-o aduci la tine-n pat. pe ea, pe pizza.)

  12. Friday, 11th February 2011 7:43 PM

    fabio e noua mea preferată. dar să fie cu blat subţire şi sos dulce.
    eu nu comand cam niciodată singur. când o fac, nu mă duc eu să răspund 😀

  13. Friday, 11th February 2011 9:06 PM

    şi plăteşte tot ea, nu? 😆

  14. Friday, 11th February 2011 10:06 PM

    da’ cu banii mei

  15. Friday, 11th February 2011 10:19 PM

    fitness-ul de dinaintea pizzei.

  16. Saturday, 12th February 2011 1:01 PM

    silviu, ai scris foarte frumos. întotdeauna mă emoționez când un articol care pleacă de la pița ajunge la psihologie. bravo.

  17. Monday, 14th February 2011 1:21 AM

    partea a doua – “mihaela, dragostea mea”: http://danielasandu.wordpress.com/2010/12/07/2-ani/#comment-312.

  18. Doamna Mama permalink
    Monday, 14th February 2011 2:51 PM

    “Regretabila eroare” a fost corectata! Gresala imi apartine fiindca am lasat comentariul acolo unde s-a dus!

  19. Wednesday, 16th February 2011 12:40 AM

    există și o partea a treia, dar mai bine rămânem aici până nu iese un roman foileton. unul prost, presimt.

  20. Wednesday, 16th February 2011 1:04 AM

    devine din ce în ce mai interesant.

Trackbacks

  1. Tweets that mention hidoasa lună a iubirii « Simplicity Is Beauty -- Topsy.com
  2. am dormit, deci încă exist « Simplicity Is Beauty

Comments are closed.