Skip to content

am dormit, deci încă exist

Monday, 21st May 2012

după 25 de ore de somn din 48, mi-am adus aminte ce voiam să zic. 

  1. pe lista mea de valori umane supreme şi criterii de selecţie, discreţia e foarte, foarte sus. însă, trebuie să recunosc, când am zis că nu-i ok să stai cu chiloţii p-afară în public, nu m-am gândit că-ntr-o zi am să văd chiloţii cuiva pe facebook. la propriu, cu titlul de “hăhă, ia uite ce chiloţi am eu”. n-are importanţă când, ai cui, de ce erau acolo (!), cum am ajuns la wall-ul ăla, cert e că mi-a picat faţa când am văzut că am vreo cincizeci şi ceva de oameni (unii dintre ei chiar mişto) în comun cu respectiva creatură. şi close, că cine ştie ce dracu’ mai vedeam.
  2. pattern: copilărie nefericită, la cuţite cu vreun fost, exhibiţionism nesimţit. de studiat.
  3. pattern II: femeie, plusminus treizeci de ani biologici sau mentali, tunsoare bob. (s-au tuns vreo cinci în ultimele două săptămâni. ţine-mă, doamne, când o fi cazul, dacă.)

altfel, deşi am mai zis, o să mai zic: luna mai e cu capu’. ploaia de mai e cel mai bun lucru care se poate-ntâmpla (mai puţin când îţi face praf grădina motanică). plimbarea după o ploaie de mai e despre cum să pluteşti doar mergând.

şi-atât, că mai am nişte zeci de ore de somn de recuperat. naiba ştie când.

6 Comments
  1. Monday, 21st May 2012 1:41 AM

    Am una pe messenger care niciodată nu-şi pune avatar cu faţa, doar cu fundu’. În… da, diverse perechi de chiloţi. The ass is the new face sau ceva. Deja e legendă-ntre prekinii apropiaţi, cum schimbă avataru’, cum hopa şi Roxa cu scrinşotu’. Şi râdem o după-masă-ntreagă p-ormă de fo’ nouă poziţie sau unghi. Că tre’ să râzi, doară ce să şi faci altceva? 😀

  2. Monday, 21st May 2012 1:54 AM

    tu măcar ştii la ce să te-aştepţi, io ieream inocentă. 😆

  3. Monday, 21st May 2012 2:07 AM

    LOL, o spurcat un copchil altfel inocent, ce să zic. 😀

  4. Monday, 21st May 2012 6:31 AM

    io, care n-am văzut nimic, niciodată, nici măcar chiloţii mei? apăi cum.

  5. Sunday, 24th June 2012 8:39 PM

    Inocentia Sandu, ce sa zic!

  6. Monday, 25th June 2012 7:10 AM

    amin.

Comments are closed.