Skip to content

‘mneaţa

Wednesday, 13th January 2010

cică ar trebui şi eu să zic de crăciun fericit, de anu’ nou bogat, de chestii d-astea. păi, hai, vă zic, că am două minute în care îmi place de voi. ştiu că n-am apucat să dau toate cadourile de crăciun, panamea, poate pân’ la paşte se înfăptuieşte minunea. a, cât despre an, să fie cu ce vreţi voi, da’ mai ales cu ce şi cu cine vreau io. ce naiba.

e, da. am un sictir în mine de-mi vine să vă trimit pe toţi la dracu’ şi să rămâneţi acolo. faceţi linişte, stingeţi lumina, lăsaţi palavrele inutile şi culcaţi-vă, că să pot eu să urlu în linişte. mai sunt perioade dintr-astea, mai lunguţe, în care-mi vine să dau sistematic cu toată lumea de pământ, după care să-i bag pe toţi în depresii şi-n plâns şi-n bocet şi să-i mai trimit o dată la naiba, că poate le era dor.

o altă chestie care mă termină psihic e că… mi-am dat peste cap? nu. stricat? prea puţin. futut somnul, asta e. la propriu. ba nu dormi că ai de scris un număr aproximativ de patru eseuri până a doua zi, ba te trezeşti de voios ce eşti la patru dimineaţa şi rămâi, aşa, atârnat într-un perpetuu nesomn. în orice caz, the top of the morning e cea mai bună alarmă. ce u2, ce cocoş orăcăitor, ce câine-maşină-de-spălat-pe-faţă. nu, tată. un cântec şi-atât.

mi-am găsit blugii. acei blugi. the one and only. ştiu că vă interesa mult de tot treaba asta, au talie înaltă, se închid cu nasturi, 27 cu 32, au culoare de denim get-beget, se aşează pe fund ca-n visele mele, sunt clasici până-n… fibra fibrei şi îi iubesc. superb, ştiu, vă pasionează rău, rău de tot.

istericilor, pauză.

‘mneţuşcă.

7 Comments
  1. Thursday, 14th January 2010 12:32 AM

    să scrii mai des :]

  2. Thursday, 14th January 2010 1:24 AM

    să-ţi iei mâine blugii-ntr-o plasă la şcoală.

  3. Thursday, 14th January 2010 8:17 AM

    😆

    dragii de voi.

  4. Thursday, 14th January 2010 8:47 PM

    Calma! CALMA! EEeee. Ochio show! CALMA! Mai usor Marie, ca mi se face frica.

  5. Friday, 15th January 2010 10:21 AM

    ee, ţi-e frică.

    p.s.: ochio?

  6. Monday, 18th January 2010 10:14 AM

    Mondenii de demult…Nu ma refeream la ocho show.

  7. Monday, 18th January 2010 10:26 AM

    mă scuzaţ’, nu mă uit.

Comments are closed.