Skip to content

Zi

Tuesday, 18th August 2009

Genul ăla de zi în care te trezeşti la 12 ziua, pentru că acum două nopţi ai dormit doar o oră şi-un sfert şi n-ai apucat să recuperezi şi eşti semi-leşinat de somn.

Genul ăla de zi în care ai o durere-monstru de cap şi nimeni n-are nici un fel de pastilă, acasă n-ai cum s-ajungi. Simţi câte o împunsătură în creier chiar şi-atunci când vrei să zâmbeşti, sau măcar să schiţezi gestul.

Genul ăla de zi în care e cât pe ce să-ţi uiţi cardul în bancomat (oricum banii nu intraseră încă), cheile-n uşă (noroc că ai ditamai brelocurile şi-ţi dai seama imediat cînd e geanta prea uşoară) şi telefoanele într-o sală de curs (dar ce bine că ieşi primul de-acolo şi lumea aleargă după tine să ţi le dea).

Genul de zi în care faci 45 de minute de pe Compozitorilor până la Apusului, dar o jumătate de oră de la Apusului la Armenească, cu tot cu plimbatul pe jos de la Rosetti. Atenţie, am zis “plimbat”, nu “mers”.

Genul de zi în care te trezeşti după un vis în care vecinu’ de palier îţi fura din bucăţile imense de BCA pe care le-ai pus pe hol că n-ai altundeva unde în apartamentul de 4 camere şi nici 100 de metri pătraţi.

Genul de zi în care afară e un soare d-ăla nebun şi tu ţi-ai uitat ochelarii de soare tip “muscă” acasă.

De vreo două zile sunt emo.

Ajutor.

13 Comments
  1. Tuesday, 18th August 2009 11:29 PM

    Emo nu e chiar aşa de grav.

    Aş zice că cei mai mulţi dintre oameni sunt emo.
    Altfel de ce se mai uită la filme?
    Sau de ce mai citesc o carte?
    Exact, ca să simtă. Chit că nu e viaţa lor, cea pe care-o trăiescu.

    Un sfat? Bucură-te de zilele astea, că sunt distracţie pe de-a moaca.

  2. Tuesday, 18th August 2009 11:31 PM

    “distracţie pe de-a moaca” nu-mi sună bine. ştii, la un moment dat vine factura.

    moaca sau moca?

  3. Tuesday, 18th August 2009 11:54 PM

    Factura vine oricum. Ideea e să te şi distrezi de banii ăia.
    Că altfel rămîi -vorba vorbei – şi bătut, şi cu banii luaţi.

    Moaca. În contextul de mai sus e ”moaca”. Recte ”distracţie pe de-a moaca” sau ”distracţie moca”.

  4. Tuesday, 18th August 2009 11:58 PM

    da’ cine-a zis că nu mă distrez?
    dreacu’, poate ar trebui să nu-mi mai fac atâtea griji. lucrez la asta de vreo câţiva ani, fără rezultate concludente pentru studiu. panamea.

    săr’na pentru clarificare.

  5. Wednesday, 19th August 2009 6:54 AM

    Păi ori te distrezi, ori aştepţi factura.
    O să zici că merg ambele amîndouă, mînuţă-n mînuţă.
    Dar nu e chiar aşa.
    Ori popă, ori ‘oţ. Asta-i frumuşeţa ei de vieaţă, astă’şi mîine!

    Eu zicu cel mai bine-i să te dixtrezi.
    Că de plătit.. plăteşti oricum, chiar de n-ai habar pentru ce.
    E ca impozitul ăla forfetar: ai, n-ai, dai.

  6. Wednesday, 19th August 2009 11:13 AM

    …acu’, dacă stau bine să mă gândesc şi să mă victimizez, cre’că am plătit deja nişte chestii în avans.

    da’ deja aberez.

  7. Wednesday, 19th August 2009 11:59 AM

    “zi, băăă valericăăăăăă!!!”

    era un cîntec.

  8. Wednesday, 19th August 2009 10:13 PM

    cine-a pus cârciuma-n drum
    ăla n-a fost om nebun.

    limonada cu mentă e o chestie interesantă.

  9. Thursday, 20th August 2009 11:06 AM

    uuuuuuuu, ancă
    şi eu m-aş împiedica de genu ăla de zile dacă n-aş avea o memorie mai mică ca a unei furnici

  10. Thursday, 20th August 2009 6:45 PM

    Zile d’astea vin si trec, fara graba, dar nici prea incet. Ai rabdare si-o sa treaca. Cand ti se acreste mai ‘esi si tu cu prietenii, o gluma, o barfa si deja mai uiti.
    Cand ti-e urat, du-te la careva si fa-i sa-i fie si lui urat, barem o sa aveti despre ce discuta.

  11. Thursday, 20th August 2009 9:53 PM

    Hehehe.

    Ce simpatici (îmi) sunteţi.

  12. Saturday, 5th September 2009 9:31 PM

    hă hă hă! cunosc….si eu am zile dintr-astea multe si dese, de fapt, cand nu le am, ma gandesc ca e ceva in neregula…ajungem sa ne obisnuim cu rahaturile.

  13. Saturday, 5th September 2009 10:39 PM

    auto-flagelare. mama ei.

Comments are closed.