Skip to content

Inexplicabil

Friday, 26th June 2009

La ora la care scriu eu acum, adică 2 AM, e o nebunie întreagă pe net. Twitter-ul mai are puţin şi crapă, CNN-ul – la fel… Michael Jackson şi Farrah Fawcett au murit.

Ziua mea a început prost şi s-a terminat absolut odios – oricine ar fi, nu-mi place să aud că a murit. Nu-mi plac veştile de genul ăsta, am rămas cu ceva sechele din copilărie. Şi prefer să mă gândesc că, dacă îmi pun mâna la ochi – cum făceam la vremea aia -, o să dispară. Moartea, că de ea zic. E odioasă. Şi mi-a furat un om drag – numai unul, până acum, din fericire.

Îmi pun mâna la ochi şi refuz să cred. Am voie? Am.

Ziceam de ziua mea de ieri, care a fost ceva de nedescris, nu atât prin amploarea sau vâltoarea evenimentelor – că nu s-a întâmplat nimic notabil în plan personal -, cât prin stările de tot rahatul pe care le-am avut. Şi n-aş putea să spun dacă-i de la fizic sau de la psihic, cert e că e. Undeva s-a întâmplat ceva, probabil. Ceva cu care eu rezonez foarte puternic.

O pauză, să-mi trag sufletul. E un pic cam prea mult pentru mine. Până şi pentru mine…

*Să nu se înţeleagă că aş plânge neapărat pentru MJ sau pentru Fawcett, că nu m-am dat niciodată în vânt după ei. Atâta doar că mi se trezesc nişte lucruri pe care le credeam uitate. Şi nu-i bine, nu-i bine, nu-i bine.

2 Comments
  1. Friday, 26th June 2009 12:25 PM

    Pfaaa… si azi dimineata in fata liceului, asta era principalul subiect de discutie, Michael Jackson :))

  2. Friday, 26th June 2009 12:31 PM

    Păi bine măi, voi aveţi bac şi vă arde de Michael Jakson??? 😆

Comments are closed.