Skip to content

Fragmente de enervări

Thursday, 25th June 2009

Întrebare: dacă nişte muncitori strigă în urma voastră pe stradă “mamă, ce deschidere are!!!!”, voi nu vă gândiţi că aveţi o gaură în dorsalu’ pantalonilor?

Că eu – recunosc – aşa m-am gândit. După care am zis că e posibil să nu se fi referit la subsemnata. Bă, da’ totuşi…

***

Îmi doresc foarte mult să aflu cam ce dracu’ era în mintea mea când băgam litri întregi de cola şi de cafea pe zi fix la mine-n stomac. Îmi doresc să aflu şi de ce am eu într-atât de puţin creier încât să-mi bat joc de bila mea în halul ăsta. Pe această cale doresc să îi mulţumesc personal celui care s-a gândit să deschidă farmacia de lângă librăria Eminescu; a avut o inspiraţie divină de-a dreptul (şi de-a stângul)…!

***

Care-i deşteptu’ care a făcut reclama aia de pe IQ Ads la Q-Fort, cu-copchilu’ ăla care dă cu mingea-n geam şi ţie ţi se bălăngăne fereastra cu browseru’ în monitor în ritmul în care ăla micu’ dă cu mingea aia de toate geamurile????

Să moară, să moară, să moară, să moară, să moară, să moară. Să moară!

Vedeţi, bă, cum e?

Că oricum vă doare-n fund.

2 Comments
  1. Thursday, 25th June 2009 1:19 PM

    Eu nu i-as fi auzit pentru ca mi-am luat impertinentul obicei de a merge cu muzica la maxim in urechi! Ma scapa de foarte foarte multe griji cotidiene treaba asta! 😀

  2. Thursday, 25th June 2009 1:20 PM

    Şi nu ţi se întâmplă să-ţi uiţi mp3-u’ acasă? Sau să ţi se descarce? 😀

Comments are closed.