Skip to content

Vremea. Da, da, din nou

Tuesday, 17th March 2009

Ştiu că bat apa-n piuă, dar vremea deja devine insuportabilă.

Ieri, în faţa Ateneului, pe la 12 şi ceva, muream de cald într-un tricou. Soare, frumos, tot ce voiai.
Seara, la opt, am crezut că deger. Erau 8 grade, iar chestiile alea pe care le aveam pe mine erau mai mult decât inutile.

Stau şi mă întreb ce naiba se întâmplă. Anul trecut, pe vremea asta, copacii erau deja înfloriţi, se putea pleca de acasă lejer în tricou şi în hanorac, în parc era o plăcere să te duci… Iar acum?

Acum pleci de acasă în cizme, că nu ştii dacă plouă sau nu. Te cari cu şapte mii de ţoale după tine, “just in case there is something”. Nu mai ştii ce să crezi, e iarnă, e primăvară sau toamnă.

Eu una m-am săturat de toată povestea asta. Vreau să fie naibii cald, să plec şi eu de acasă în tricou şi în pantofi, nu în cizme. Că m-am plictisit de ele.
Şi vreau o umbrelă care să fie invizibilă, şi copacii din faţa geamului să fie verzi.
Şi să mă vindec şi eu de sictirul ăsta atotcuprinzător.

4 Comments
  1. Doamna Mama permalink
    Tuesday, 17th March 2009 2:15 PM

    chestia asta nu e de la primavara sau iarna sau alt anotimp! Sa vezi cat e de frumos cand ingheti, la propriu, in sala de curs sau la serviciu sau acasa! Atunci abia poti sa te plangi de iarna! Dar acum, cand doar stai afara nitel, devine placut!
    Mai greu cu oboseala acumulata!
    Iti recomand sa te plimi dimineata devreme, cand lumea inca nu s-a trezit si sa vezi cat e de frumos, chiar daca ploua! E ceva ce nu mai poti intalni peste zi! Esti numai tu cu tine, pomii care incep sa inmugureasca, pasarile care se crezesc si canta, aerul care s-a mai limpezit peste noapte…..Merita tot efortul!

  2. Tuesday, 17th March 2009 3:11 PM

    Nua, gandeste-te ca pe mine asa m-a pacalit vremea, incat de ieri umplu batiste pe banda rulanta, tusesc si abia respir. 😀 Asta da primavara :>

  3. Tuesday, 17th March 2009 3:56 PM

    Eu zic ca mai bine dorm. Dar e chestie de optiune personala. Doar nu vrei sa ma apuc acu’ sa ma trezesc de la 5 dimineata.

  4. Tuesday, 17th March 2009 3:57 PM

    Raceala e basca 🙂

    Eu trag de mine in perioada asta, ma simt ca dracu… Nu cumva e astenie???????

Comments are closed.