Skip to content

Ceva nu-i bine

Monday, 16th March 2009

După un weekend absolut halucinant, în care am frecat baia până mi-a ieşit pe nas Cif, după care am dormit 15 ore (nu exagerez), după care cineva mi-a descoperit veleităţile de dr. love, îmi vine să-mi iau lucrurile şi să mă duc în lume – poate că nişte oameni chiar au nevoie de dr love ăsta.

Pe măsură ce timpul trece, constat că există oameni şi mai paranoici, mai nebuni de dor, mai furioşi ca mine. Ceea ce mă bucură (dacă e să consider partea egoistă a problemei) şi mă întristează teribil (dacă e să fiu generoasă până la capăt, ceea ce e cel mai probabil să se întâmple).

Dar zău dacă merită să te zbaţi pentru rahaturi din astea pompos numite “interpersonale”. Cineva mi-a spus, demult, că dacăo relaţie (de orice tip) se duce dracu’, cel mai bine e să o laşi să se ducă dracului. Şi încep să cred că avea dreptate.

###

Dacă aveţi un chef nebun de frecat cada, vă recomand cu-căldură Cif Actifizz sau cum dracu s-o scrie. Nu exagerez, ia murdăria ca-n reclame. Acum regret amarnic că nu am fost la fel de conştiincioasă peste tot, au rămas nişte pete de toată frumuseţea.

Oricum, am avut o durere de spate pe care probabil o să o ţin minte mult timp de acum încolo. Şi am dormit 15 ore. Fix. Nici mai mult, nici mai puţin. Sigur vi s-a întâmplat să vă băgaţi în pat, să trageţi pătura pe voi şi de acolo să se rupă filmul până a doua zi. Cică s-a bătut cu ciocanul în tocurile de la geam, s-a lucrat, a fost activitate.

Eu am visat că eram la Timişoara. Nu mai ştiu exact ce făceam, dar mi-ar fi plăcut să dorm şi 20 de ore.

Jimi Hendrix – Johnny B. Goode/The Jimi Hendrix Experience [2000]

12 Comments
  1. Monday, 16th March 2009 10:57 PM

    Cif Actifizz ăsta e cel galben sau cel verde? Sau e ceva nou-nouţ? Dacă e cel galben, subscriu! Cada şi aragazul pur şi simplu îl adoră!!! Cât priveşte conştiinciozitatea, zi şi tu ca Scarlett O’Hara: “Şi mâine e o zi.” Have a Kinder Bueno! Meriţi!

    Da, Cineva avea dreptate. Prea multă dreptate…

  2. Monday, 16th March 2009 11:01 PM

    Mi s-a pus in brate (sa nu intelegi ca l-am luat eu de bunavoie) cel turqoise, ocean cred. Dar nu bag mana in foc.
    Nu mai am Kinder Bueno, c-as fi mancat… 🙂

    Dureros de multa dreptate. 😦

  3. Monday, 16th March 2009 11:12 PM

    Oh… Turquoise? Hmmm… înseamnă că tu ai mâini magice şi eşti un Merlin al curăţeniei! Eu dacă nu îl am pe cel galben, îmi scot părul din cap. Turquoise-ul nu merge la mine… de fapt niciodată n-a mers…
    Nici eu nu am Kinder Bueno… dacă aş fi avut, ţi-aş fi trimis prin curierat rapid.

  4. Monday, 16th March 2009 11:15 PM

    Maini magice??? Doamne, cum aratau unghiile mele dupa. Ca evident ca nu am avut manusi de cauciuc. Inutilitatile astea…
    Ca sa revin, jegu’ era. Si s-a luat usor, dar trebuie sa recunosc ca am dus un pic de munca de convingere.

    Ti-am zis ca esti o scumpa? 😛

  5. Monday, 16th March 2009 11:23 PM

    Şi eu parcă ţi-am mai spus că nu e cazul şi că NU sunt o scumpă! Pam-pam!

  6. Monday, 16th March 2009 11:27 PM

    Ba esti.
    Pam-pam not! 😉

  7. Monday, 16th March 2009 11:30 PM

    Don’t mess with me! Double pam-pam! 😉

  8. Monday, 16th March 2009 11:33 PM

    *soundtrackul din pantera roz*

  9. Doamna Mama permalink
    Tuesday, 17th March 2009 9:18 AM

    Sa va trimit un mesaj de incurajare sau unul despre realitate?

  10. Tuesday, 17th March 2009 10:05 AM

    de care vrei tu!

  11. Doamna Mama permalink
    Tuesday, 17th March 2009 10:31 AM

    atunci, sa spunem ca pe masura ce cresteti, se vor inventa substante noi, deci va fi mai usor de curatat!=))

  12. Tuesday, 17th March 2009 10:51 AM

    Hahahahaha. Vezi sa nu.

Comments are closed.