Skip to content

de care albastru doriţi

Monday, 12th August 2013

nu-mi dau seama dacă m-am plictisit de vrut totul, de deodată, de acum, de aşteptat aiurea, sau de toate la un loc, sau de nici una. nimic nu se termină, nimic nu duce oriunde (sau nicăieri, for that matter), nimic n-are tempo.

e o ciudăţenie întreagă să nu-ncapi în tine. să ai challenge-uri venind din toate părţile şi tu să ştii să te calmezi prea eficient.

pe de altă parte, mai există locuri în bulgaria, la marea neagră, în care e foarte posibil să nu te descurci dacă nu ştii să numeri, să zici “te rog”, “mulţumesc” şi “bună ziua” în bulgară. ceea ce e binevenit oricum, având în vedere că-s deja vreo doi ani de când n-am mai pus mâna pe-o carte într-o limbă străină necunoscută.

şi-am găsit un nume. încă nu ştiu pentru ce-o să fie. nici p-ăsta nu-l zic.

şi weekend-urile în care nu plec, acolo e turbarea.

aş reciti “zorba grecul”, da’ mi-e că m-apucă şi mai rău.

jean michel jarre & vangelis – crockett’s theme

p.s.: vreau câte un concert cu oldfield, vangelis şi jarre. şi unul cu toţi trei, fiindcă pur şi simplu nu pot să-mi imaginez ce-ar putea să iasă.

2 Comments
  1. Monday, 12th August 2013 9:29 PM

    featuring yanni.

  2. Tuesday, 13th August 2013 8:25 AM

    da.

Comments are closed.