Despre valize

Cateodata, trebuie sa-ti pui la loc tzoalele in valiza. Corect? Corect. De ce? Ei, pentru ca omul vine, da’ mai si pleaca.

Pe a’st principiu, m-am gandit eu azi ca ar fi cazul ca macar sa-mi asez cat de cat hainele. Pentru ca evident, am avut nevoie de alea care erau puse la fund. La fundul valizei. De mine. Mbun.

Ca sa incep cu inceputul, am sa va spun ca, atunci cand am plecat, in vesnica mea graba, mi-am asezat pantofii, tzoalele si cosmeticalele intr-o ordine complet aleatoare, dupa care le-am pus in ordinea lor fireasca (Dumnezeu stie care e aia), urmand sa le indes literalmente. Valiza mea nu s-a inchis din prima, ca atare am mai insistat. Si cand mi-am dat eu seama ca nu merge, am repozitionat o punga-cu-nu-mai-stiu-ce. M-am opintit eu ce m-am opintit cu genunchii in punga cu gelu’ de dus si samponu’, da’ macar am reusit sa trag fermoarul – una dintre cele mai mari realizari ale anului acesta.

Dragii mei,… ati putea sa-mi spuneti cum erau asezate lucrurile alea inainte sa deschid eu valiza? Nu de alta, da’ tre’ s-o fac sa se inchida. Din nou.

Multumesc anticipat.

2 thoughts on “Despre valize

Leave a comment