Skip to content

Draci

Monday, 6th July 2009

Ceea ce se arata ca fiind o zi absolut excelentă după o săptămână destul de solicitantă e, de fapt, o zi de rahat.

  • Leptoapa s-a încins şi merge ca dracu’
  • Mi-e cald de mor
  • Nu mai am ţigări
  • Mi-am uitat încărcătorul de telefon la Mangalia
  • Nu am chef
  • Îmi doresc sincer ca azi să nu mă sune nimeni
  • Urăsc cu patimă Facebook-ul, hi5-ul, last.fm-ul, linkedin-ul, flickr-u’ şi câte or mai fi
  • Însă Twitterul m-a scos din minţi azi, pentru că toate aplicaţiile pe care le folosesc au crashuit într-un mare stil, în aşa fel încât să mă umplu de draci
  • Nu am stare de citit. M-am apucat de vreo 4 – 5 cărţi. N-am şanse să termin vreuna în timp util.
  • Trebuie să updatez pagina de citate şi iar mi-e lene…

Am înnebunit. Clar.

Comments are closed.