Skip to content

ce mai e pe la mare

Wednesday, 16th March 2016

text de-acum două veri

 

am mers prima dată cu cortul la mare îngrozitor de târziu şi de-abia după ce văzusem la faţă şi spate nişte hoteluri de cinci stele, cât să mă corup (aproape) definitiv la paturi şi noptiere în concediu. nimeni n-a înţeles de ce m-am dus să-mi cumpăr cortul, cu excepţia unui singur om, care mi-a şi dat, de altfel, sacul de dormit. au urmat nişte ieşiri absolut senzaţionale, despre care n-am să povestesc nimic, totuşi, ce se-ntâmplă la vadu rămâne la vadu. cert e că, de-atunci, în fiecare vară există mersul cu cortul la mare. nu mi se pare că există nimic, dar absolut nimic mai mişto pe lumea asta decât să adormi cu zgomot de valuri în urechi, să rămâi fără baterie la telefon, ba poate nici să n-ai semnal, având o mână de oameni lângă tine. the chosen few, cum a zis un prieten.

vara asta pare să fie ratată. mi-am luat în bot complet aiurea nişte nervi şi nişte stress de care chiar n-aveam nevoie. dar, în fine, lamentările nu ajută la de-tocitul lui f9 în outlook, aşa că hai cu cortul în spate şi du-te.

la corbu m-am dus. e mai aproape decât vadu, nu-ţi trebuie permise, nu te trezeşti cu amenda pentru campare ilegală în cap, plaja e imensă şi surprinzător de curată pentru câtă lume e acolo, nu există electricitate, nu există apă curentă. deci perfect. atâta doar că, atunci când mergi cu cortul, e indicat să ai un minimum de zece – douăzeci de metri între al tău şi al vecinului. ca să nu vă călcaţi aiurea pe bătături. dacă nu, în desele momente dintre linişti, o s-auzi “măi copile, iar ai umplut cortul de nisip, tu nu vezi ce faci, iar ai rupt asta, mama ta de copil prost ce eşti, bărbate, tu ce faci, stai şi te uiţi la ăsta cum umple cortul de nisip, vezi că a şi fugit la apa mare între timp, du-te după el, ce stai cu berea aia în mână, altceva nu mai ştii ce să faci, NICOLETAA, STRÂNGE-ŢI JUCĂRIILE ACUM, A-CUM AM ZIS!”.

Comments are closed.