Skip to content

revdepov II

Thursday, 14th March 2013

anul trecut, pe vremea asta.

mi-e drag de nu mai pot să n-am loc să mă mişc prin sală la eveniment, să am nu ştiu câte zeci de antrenamente de imaginaţie de scanat după lansare, să-mi vină să dau cu mailchimp-ul vieţii de pereţi, să văd încă un număr tipărit, să-l miros şi să urlu “este!”.

sunt la fel de nedormită ca şi anul trecut, dar măcar ştiu că e cu un scop, cu o certitudine – aia că învăţ de-mi sar capacele, şi-ncă bine. învăţ că pot s-o dau în bară (cu strigături, nu oricum), învăţ că trebuie să ai un oarecare spaţiu ca să greşeşti, ca să ai loc să repari.

a zis aseară marius chivu o chestie foarte mişto: susţineţi lucrurile care vă plac, cumpăraţi-le, ajutaţi-le. fiţi acolo, niciodată nu se ştie când e nevoie de voi. şi cam despre asta e vorba – niciodată nu ştii când mai are nevoie simina să-i scoţi (încă?) un fir de păr alb.

Comments are closed.