Skip to content

bloc-notes

Thursday, 30th August 2012

nişte chestii pe care voiam să mi le notez:

  1. în materie de durere fizică, întotdeauna mi se pare c-am ajuns la limită. şi-ntotdeauna găsesc ceva care doare mai tare, mai intens, care mă face să dau mai rău cu pumnii-n perete. de data au fost cei paisprezece kilometri în push-bike, până la bâlea cascadă, făcuţi c-o entorsă la genunchi, în care-am simţit fiecare pas (literalmente) până-n măduvă. oare ce dracu’ mai vine după asta?
  2. (la anul, mă-ntorc pe transfăgărăşan pentru revanşă. pentru că cea mai mare frustrare e-atunci când îţi dai seama că ai rezistenţă şi niţel ghinion.)
  3. tot acolo am înţeles de ce dopajul e un sine qua non în ciclism. că-i uşor să stai cu fundul pe canapea şi să arăţi cu degetul la unii ca armstrong (dac-o fi cazul) sau contador, da’ când vine vorba de pus osu’ la treabă – pauză.
  4.  contemplu serios perspectiva unor programe de fitness de vreo două-trei luni. n-am alt motiv în afară de faptul că, după un an juma’ de mers religios la sală, vreau mai mult. şi nu ştiu dacă-i de ajuns chestia asta. şi cum menţin rezultatele după, şi dacă am timp, şi, şi, şi.
  5. într-o altă dezordine de idei: de vreo lună şi ceva, am pierdut total noţiunea timpului, simţul deadline-ului (haha) sau al orientării în.. ce naiba am eu de făcut viaţa asta. şi, ce să vezi, control freak-ului începu să-i placă.
Comments are closed.