Skip to content

am cei mai mişto prieteni din lume

Monday, 20th February 2012

acum vreo câteva săptămâni, într-o foarte de dimineaţă, primul lucru pe care l-am auzit cînd am deschis ochii a fost ăsta:

just a night of well-mannered frivolity.

acum am o biclă pe care mi-o doresc de vreo trei – patru ani şi căreia tre’ să-i găsesc un nume, am un beetle de jucărie pe care chiar cred că pot să-l parchez, am un feeling de “now what” (sic) care durează de vreo patru zile, deja, şi încă vreo patru şedinţe de condus de făcut.

şi-am să le povestesc nepoţilor despre cea mai mişto petrecere la care-am fost vreodată. a, şi vedeţi că la anu’, vorba lu’ dicles, facem minoratul. să nu ziceţi că n-aţi ştiut.

creditele foto, video, ţuica,  friptura de porc, cartofii la cuptor cu rozmarin şi usturoi, paharele de vin din cristal şi-ncă nişte ţuică merg la ciprian, fără de care.

6 Comments
  1. Monday, 20th February 2012 4:12 PM

    O solee miooooooooo oooo oooo!

  2. Monday, 20th February 2012 4:17 PM

    i i follow!

  3. Monday, 20th February 2012 4:26 PM

    e că te ţine maggie smith?

  4. Monday, 20th February 2012 4:27 PM

    şi-ncă cum.

  5. Magda permalink
    Monday, 20th February 2012 11:47 PM

    da, bei, asa-i! 🙂 btw, I follow too! :))

  6. Tuesday, 21st February 2012 6:55 AM

    well, you should follow pez.

Comments are closed.