Skip to content

cu de toate

Thursday, 23rd June 2011

de parcă iunie ar fi o chestie mai sănătoasă la cap decât mai. e pe naiba.

pe olari (e-o stradă-n bucureşti cu linişte şi verde) trebuie neapărat să te plimbi cu “mercy street” în căşti. mă duc pe-acolo zilnic, cu nişte excepţii care, la un moment dat (cam curând, cam nasol), n-or să mai fie chiar atât de excepţii, da’ doar azi m-a lovit. şi-s nişte ani de când ştiu şi locul, şi cântecul.

la mine-n playlist se-ntâmplă tot soiul de ciudăţenii. “feeling good” după “eruption” (tră-i-ar shuffle-ul, c-altfel şi-acu’ eram în beznă), “breathe” după “ce matin la” şi “so easy“, mă rog, potriveli haotice. “sledgehammer” după “eye of the tiger” e de-acu’ câteva zile. şi cred c-o s-ajungă alarmă, că-mi ia mult să mă trezesc.

cel mai nasol loc în care să te arzi, solar vorbind, e-n spatele genunchilor. mai nou, am descoperit ce mişto se doarme-n soare, cu ochelarii pe nas şi cu cotul parasolar, pe burtă, pe-un izopren luat din mijlocul câmpului şi cu nişte multe gâze căţărându-se care pe unde. am mers oarecum strâmb o zi, da’ mi-a plăcut. şi senzaţia aia de piele care se vindecă şi e itchy. itchy-bitchy, bwuahahah.

şi mai voiam să mai zic ceva, da’ nu mai ştiu ce.

a. ba da.

băi, de unde încrâncenarea asta întru schimbare? “să fie bine şi roz şi pace!!, noi, noi, noi tre’ să schimbăm!!!”. ba nu. un pas în spate şi vezi mai mult: unu, schimbarea nu înseamnă neapărat evoluţie şi doi, schimbarea nu începe de la tine, schimbarea e perpetuă – începând cu oamenii şi terminând cu stratul de asfalt. deci nu-i dintr-odată, deci e greu de văzut. sunt lucruri care trebuie să vină de la sine, pur şi simplu. nu, nu-s vizibile acum, dar peste două-trei generaţii or să fie. din inerţia schimbării.

şi-ncă ceva.

filme pentru aparatele de fotografiat cu film nu se mai găsesc în benzinării. şi nici în hypermarketuri. or, pentru ăştia ca mine, de află că vor aşa o chestie vineri şi le trebuie începând cu sâmbătă dimineaţă, e un huge turn-off, cum ar zice strămoşu’ decebal.

o să mai plec eu. biclă, unde-mi eşti.

Comments are closed.