Skip to content

incantaţie

Friday, 18th March 2011
navagio

navagio, zakynthos

nuş’ cum s-o zic, da’ m-am cam plisctisit de geaca de ski. mă rog, plictisit, s-a cam făcut vremea s-o pun în dulap şi s-o las acolo. de tot.

acolo jos se poate ajunge numai cu vaporul. poza-i făcută de la nişte sute de metri deasupra, dintr-un soi de nacelă de metal care, de jos, arată ca un punct. şi e unul dintre cele mai mişto locuri de înotat din lumea asta, dacă ignori vapoarele ancorate la mal şi mirosul de diverse hidrocarburi. fireşte, după doi paşi în apă, nu mai ajungeam să ating pământul, iar valurile treceau cu mult de mine. şi nu-s tocmai vreo piticanie. nisipul nu-i nisip; îs nişte pietricele albe, foarte fine, excelente pentru presopunctură. iar dacă vrei să-ţi redefineşti noţiunea de “sărat”, apăi asta-i apa.

vaporul a eşuat pe plajă undeva prin 1980; se cheamă “panagiotis” şi a fost construit în scoţia, undeva prin anii ’30. a ajuns acolo, cel mai probabil, fiind urmărit de paza de coastă grecească, întrucât transporta ţigări de contrabandă din turcia; de aici şi numele de “navagio” – grecescul pentru “naufragiu”.

cât despre săptămâna aia – e dovada că unele locuri pur şi simplu nu pot fi stricate de oamenii cu care le vezi. şi că, dacă ştii să te războieşti inteligent, lucrurile se rezolvă şi binele învinge (ha). problema e ce vine după.

15 Comments
  1. Doamna Mama permalink
    Friday, 18th March 2011 3:33 PM

    Un rechin???

  2. Friday, 18th March 2011 3:37 PM

    pardonemoa?

  3. Friday, 18th March 2011 5:35 PM

    @Doamna Mama, @Anca Sandu, nu mai bine inotam linistiti? 🙂

  4. Friday, 18th March 2011 5:40 PM

    Poti sa-mi dai locatia exacta? 🙂

    Saru’mana

  5. Friday, 18th March 2011 5:51 PM

    sorin, io aşa plănuiam, da’ ştiu eu ce vede maică-mea acolo?
    criserb, e vorba de insula zakythos, a treia cea mai mare dintre insulele ionice. grecia, unde altundeva?

  6. Friday, 18th March 2011 9:10 PM

    @Ancuta, mama ramane mama. E grijulie. 🙂 Of of… 🙂

  7. Friday, 18th March 2011 9:46 PM

    dacă tu zici, fie.

  8. Saturday, 19th March 2011 1:46 PM

    Ce vine după e neglijabil dacă oamenii lângă tine susțin cu zvâc falanga hoplitică. Așa că, monșer, count me in. 🙂

  9. Saturday, 19th March 2011 1:54 PM

    of course you’re in. 🙂

  10. Doamna Mama permalink
    Monday, 21st March 2011 5:28 PM

    Scuze pentru intarziere in lamuriri: o dadusem pe gluma, ca prea apocaliptic este sfarsitul… (asta pentru ca am facut legatura cu unele amintiri, ale mele de data asta, care fac parte din context). Daca e sa iei “ad literam”, rechinii de Mediterana nu sunt cu mult mai fiorosi ca cei de Marea Neagra.

  11. Monday, 21st March 2011 5:33 PM

    nu e apocaliptic, dar ar putea să fie. cu tot cu rechini, vorba ta.
    (tocmai de-asta am şi întrebat.)

  12. Magda permalink
    Friday, 25th March 2011 5:37 PM

    E un inceput bun pentru cariera ta de ghid. 🙂

  13. Saturday, 26th March 2011 12:11 AM

    ţi-am zis, te iau cu mine. 🙂

  14. Sunday, 17th April 2011 12:08 PM

    Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    http://www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

  15. Wednesday, 20th April 2011 7:24 PM

    ce peisaj frumos

Comments are closed.