Skip to content

după un timp, liniştea

Friday, 17th September 2010

un, dos, tres, cuatro, tierra, cielo

cinco, seis, paraìso, infierno

siete, ocho, nueve, diez, hay que saber mover los pies.


nişte băieţi de care mie-mi place foarte mult şi care se cheamă gotan project au luat cuvintele astea din “şotronul” lui cortàzar şi le-au pus pe muzică. pe aşa muzică. evident că uitasem şi de cortàzar, şi de gotan project, dar ce fain e să-ţi aduci aminte.

***

mă găsesc într-o stânjeneală soră cu dorinţa de-a închide pagina asta pe care scriu. şi, într-adevăr, nu pot să scriu de-adevăratelea decât atunci când mi-e al naibii de numaipot; dar nevoia de a scrie e o cu totul altceva. habar n-am de unde vine, ce şi de ce e. dar e.

***

“a-ţi fi bine” e o chestie care se-nvaţă. nu-ţi zice nimeni cum să blochezi toate tâmpeniile care te deranjează, nici cum sau când să spui “nu”, nici cum să nu-ţi iroseşti timpul pe inutilităţi sau care-s inutilităţile alea, nici cât vrei să afli şi să nu ştii. nu se predă, se-nvaţă; singur, tu cu tine şi cu timpul tău. mai apoi, e o treabă care ţine de exerciţiu. sau de noroc, mai ştii?

pe care noroc ţi-l faci întotdeauna singur. am mai zis şi-o s-o mai zic, roata se-ntoarce şi tre’ să ai grijă cum o învărţi. ştiţi banalitatea aia cruntă care zice că “asta-i viaţa”? e, aşa-i omul.

***

s-ar putea ca, atunci când liniştea e prea multă, să strice. la fel cum s-ar putea ca, într-o zi, să-mi apară de nicăieri o fereastră de messenger sau să-mi sune telefonul sau soneria de la uşă şi să se pigmenteze tot. dar mi se pare mai important “acum” decât “atunci” sau “ce-ar fi dacă” – cel mai mare câştig e conştientizarea, întotdeauna. ca şi-atunci, ca şi-acum.

massive attack – protection

5 Comments
  1. Monday, 20th September 2010 8:42 PM

    “a-ţi fi bine” e o chestie care se-nvaţă: o, da! DA! Dar e atat de greu de invatat….

  2. Monday, 20th September 2010 8:48 PM

    că mi-era dor de tine. 🙂

    e greu, e tare greu, (compensaţia unei depresii sănătoase?), dar merită. merită, merită, merită, merită… dar şi de asta îţi dai seama de-abia după ce-ai învăţat.

  3. Tuesday, 21st September 2010 10:50 AM

    “că mi-era dor de tine” – Geez, I loved that, kid!

    Am calatorit. Mult. Greu. Dureros. Nu in geografia exterioara, ci in desertul meu interior. Si-am invatat si eu… destule. Printre care si asta cu “depresia sanatoasa” (nu e un oximoron?). Dar despre asta, in viitor…

  4. Tuesday, 21st September 2010 1:04 PM

    hăhă, şi eu la fel.
    ba da, e un oximoron, am descoperit că-mi plac mult expresiile astea. ce-o mai însemna şi asta… naiba ştie. probabil c-am să aflu în curând.
    dar zi-mi o chestie: nu ţi se pare că, după ce-ai ieşit din pârdalnica de depresie, nu numai că ştii mai multe despre tine, dar şi că e sănătos să treci prin aşa ceva? mă rog, sănătos în ideea în care ai norocul să ieşi întreg pe cât posibil.

    şi, a propos de deşert, octavian paler – deşertul pentru totdeauna.

Trackbacks

  1. Tweets that mention după un timp, liniştea « Simplicity Is Beauty -- Topsy.com

Comments are closed.