Skip to content

orgoliul, această stupiditate

Saturday, 10th July 2010

raiul grafologilor.

cum ar veni, azi-noapte m-am aşezat şi-am scris. pe foi de hârtie palpabile, c-un pix în mână, stând (cât de cât) drept la masă. cam cum se-ntâmpla pe vremea când eu m-am apucat de scris. diferenţa e că atunci aveam un caiet a5. acu’ am avut un clipboard. nu-i bai, au la cărtureşti grămezi de caiete şi agende mişto, cu foi groase, pe care să pot să scriu apăsat. şi-am să mă duc să-mi cumpăr.

nota bene: nu e neapărat nevoie să-nţelegeţi ce-am scris. de fapt, cu cât pricepeţi mai puţin, cu atât mai bine.

p.s.: analiza grafologică amănunţită pe adresa redacţiei.

10 Comments
  1. Thursday, 15th July 2010 3:59 PM

    Încearcă să pui și în creion (ori sunt eu mai ciudat, ori apăsarea cărbunelui pe foaie poate provoca un adevărat orgasm tactil).

  2. Thursday, 15th July 2010 4:03 PM

    pentru asta, trebuie să-mi cumpăr un creion fain, B, eventual B2.
    să se-ntindă pe palmă.

  3. Thursday, 15th July 2010 4:19 PM

    Mai mult din motive de lene, eu unul am preferat să merg pe varianta creioanelor cu mină, 0.7 sau 0.9, în funcție de toane. Cea din urmă e oleacă mai moale, cea dintâi e mai precisă, da’ degeaba, nu stă nimeni să pună chestii precise pe foaie. 0.5 e de evitat, dar poate încerc ceva mai gros de 1.0 când oi avea răbdare

  4. Thursday, 15th July 2010 4:30 PM

    rotring, iubirea mea. că şi eu tot cu creioanele mecanice mă-mpac a la longue.
    dar dacă tot o să-mi iau caiet/agendă/cum i-o zice, mă gândesc să-mi iau şi creioane clasice.
    şi poate şi nişte pixuri care să scrie subţire.

  5. Tuesday, 27th July 2010 5:58 AM

    a scrie pe o foaie e doar un moft, sau un lux… e ca si cum ai colectiona scoici, sau ai face dragoste cu o doamna de 50 numai pentru ca intr-o poza de-a ei din tinerete era de o frumusete rapitoare, e ca si cum ai merge la mare in octombrie si e ca si cum ti-ai asigura necesarul nutritiv consumnad chips-uri… dar, vezi, le faci si pe astea pentru ca viata urata e frumoasa 🙂

    mereu am invidiat oamenii care au un scris caligrafic; daca as posta foi cu scrisul meu, ar crapa google; hi hi

    treceam pe aici

    k

  6. Tuesday, 27th July 2010 9:32 AM

    a scrie pe foaie nu mi se pare nici moft, nici lux, ci o chestie absolut normală.
    da, colecţionez scoici. nu, nu fac dragoste nici cu doamne, nici cu doamne de 50 de ani. marea în octombrie e fabuloasă. mi s-a întâmplat să n-am timp să mănânc altceva în afară de chipsuri.

    plimbă-te în continuare, dacă-ţi place.

  7. Friday, 30th July 2010 8:09 PM

    E o necesitate când scrii notițe de curs.

    În rest sunt în mare de acord, dar e un moft care exprimă ceva mai mult decât niște cuvinte. Adaugă un strop de personalitate, cam ca și pictatul, și îl încurajează pe cel ce scrie să gândească în alte rigori, poate (dintr-un anumit punct de vedere) într-un mod mult mai natural decât prin butonatul tastelor.

    Textul digital te limitează la un set restrâns de simboluri (unicode), într-un format predefinit (bold, underline, italic, strikethrough), fapt ce se poate dovedi frustrant în anumite situații.

  8. Friday, 30th July 2010 9:51 PM

    îhîm, fix aşa.

  9. Thursday, 5th August 2010 6:02 AM

    marea e frumoasa doar in ianuarie 🙂

  10. Thursday, 5th August 2010 9:18 AM

    hm.
    s-ar putea să ai dreptate.

Comments are closed.