Skip to content

fullstop

Tuesday, 11th May 2010

.

pentru că am un soi de respect pentru prostituate, dar pentru că pe târfe le-aş călca pe cap cu maşina pe trecerea de pietoni. pentru că târfele sunt şi bărbaţi, sunt şi femei şi pentru că nimeni nu ar mai trebui să fie într-atât de inconştient încât să fie târfă cu mine.

pentru c-am fost atât de proastă, vorba lu’ tudor. pentru că mi-am permis să fiu naivă. pentru c-am crezut şi-am sperat .

pentru că târfele se deghizează întotdeauna în ideale-multpreaperfecte. pentru că târfele sunt întotdeauna ce vrei tu să fie. pentru că se mai întâmplă să fie urâte şi să le lipsească orice urmă de inteligenţă studiată. pentru că au un strat de bunătate-generozitate-super-glue, pentru c-au să te-nşele, pentru că te omoară în fiecare secundă.

pentru că întotdeauna aflu mult prea târziu unde e, de fapt şi de drept, problema. problemele? nu, frustrările şi ipocriziile.

pentru că târfele se aseamănă. şi se adună.

pentru că mai iau câte-o gură de aer şi-mi dau seama cum stau treburile cu verticalitatea şi coloana vertebrală, pe care le ai din naştere. sau care-ţi cresc, da’-n nişte ani-lumină, asta dacă. pentru că nu meriţi – dacă eşti bou, eşti vită*. pentru că încă mai pot să respir, să-mi oxigenez creierul. pentru c-atunci când văd albastru-n faţa ochilor, mi-e totul într-atât de clar, încât refuz să accept că poate să fie atât de simplu. şi de urât.

pentru că te-ai rugat la dumnezeul greşit, iar proştii mor întotdeauna. şi nici nu mai contează.

*să mă scuze bietele animale. probabil că jignirea supremă va deveni “ce om eşti”.

p.s.: “şi pentru că luptele nu se câştigă cu eroi morţi”. magda dixit.

Comments are closed.