Skip to content

a fost odată vară

Wednesday, 27th January 2010

în grecia. pe băncuţa asta am stat şi m-am gândit. mi-am dat seama de multe lucruri, stând aşa, cu spatele la mare, ascultând-o doar. foşnea un pic vântul, undeva pe-aproape era o tavernă, se auzeau râsete şi zgomote de tacâmuri, dar era totuşi linişte. nu ştiu cât am stat acolo. cinci minute sau trei ore, nici nu mai contează. iar când m-a întors cu faţa la mare şi m-am uitat la ea, mi-am dat seama că nu mă voi mai întoarce acolo niciodată. acolo, cu valurile, râsetele şi vântul. şi-atunci, m-am ridicat şi am făcut poza asta, aşa, stângaci.

e grecia mea.

12 Comments
  1. Wednesday, 27th January 2010 12:09 PM

    Come on. Never say never. 🙂

  2. Wednesday, 27th January 2010 12:51 PM

    that was the feeling. and you know it the best, feelings don’t lie.

  3. Thursday, 28th January 2010 9:41 PM

    they don’t lie, but they change.

  4. Thursday, 28th January 2010 10:08 PM

    hm.. ok, it’s true.
    i guess it’s called ‘evolution’. or somewhat resembling to it.

    let it be like you two, guys.

  5. Tuesday, 2nd February 2010 9:52 PM

    Si eu inca-mi aduc aminte de valurile Marii Mediteraneene care se spargeau pe tarm.

    Care parte a Greciei, daca-mi permiti?

  6. Tuesday, 2nd February 2010 10:04 PM

    Zakynthos, da’ nu mai ştiu unde exact în Zakynthos. În orice caz, pe o faleză foarte, foarte stâncoasă.

  7. Wednesday, 3rd February 2010 10:39 AM

    Putem sa jur. Asta-i destinatia mea pt vara asta. Orice recomandare ar fi binevenita 🙂

  8. Wednesday, 3rd February 2010 11:37 AM

    personal, recomand porto limnioas cu tot cu taverna de sus, navaggio plus turul insulei pe vapor – sunt cele mai spectaculoase. uite aici un comentariu muuult mai documentat şi detaliat despre ce-i pe insulă: https://ancasandu.wordpress.com/2009/08/26/jurnal-de-calatorie-partea-i-in-care-descoperim-sfanta-treime-a-greciei/#comment-1387

  9. Sunday, 7th February 2010 4:59 AM

    Parca te vad in vara aceasta stand din nou pe acea banca si meditand la…………..

  10. Sunday, 7th February 2010 4:07 PM

    eh.

Trackbacks

  1. ne-scrieri « Simplicity Is Beauty
  2. stairway to sea « Simplicity Is Beauty

Comments are closed.