Skip to content

cu ce-am greşit?!

Monday, 28th December 2009

zău că n-am mai văzut aşa ceva. nu poate omu’ să scrie un articol şi articolu’ ăla să şadă suficient de mult în capu’ paginii, că gata, mai apare ceva.

de asta asta, o nestemată a blogosferei româneşti, internaţionale şi mondiale, acest eminescu combinat cu kafka, heidegger, nietzsche şi câţi or mai fi, un geniu intagibil pe numele lui cougar s-a gândit că ar fi drăguţ să-mi dea de lucru. am pe undeva, prin colţul ochiului, o lacrimă când mă gândesc la ce-l aşteaptă.

Put your music player on shuffle. Press forward for each question. Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING! Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions. Tag 5 people.

1. Cum te simti astazi? Yanni – I’m so – băi, ştiţi care e culmea?! că fix aşa mă simt.

2. Vei ajunge departe în viata? John McLaughlin – Django – asta e deja metafizică.

3. Cum te vad prietenii tai? Stereophonics – I Miss You Now – vă e dor de mine?! ia, mai daţi un telefon. ce naiba.

4. Te vei casatori vreodata? Stereophonics – Devil – şi dacă – doamneapărăfereşteşipăzeşte – da, atunci va fi un pact cu diavolul.

5. Care e tema preferata a celui mai bun prieten? Norah Jones – Those Sweet Words – mă încurcă teribil faptul că nu fac clasificări. totuşi, o să întreb cele trei persoane care s-ar califica pentru postul ăsta, să văd ce zic.

6. Care e povestea vietii tale? The Cat Empire – Days Like These – asta e o melodie dintr-aia, veselă până la greţoşenie. ceea ce constituie o minunată antiteză.

7. Cum era in liceu? Stereophonics – Pedalpusher – sunt de acord, am prea mult stereophonics în playlist. şi asta din cauza lu’ maybe tomorrow ăla. da’ se potriveşte suspect de bine.

8. Cum poti avansa in viata? Nina Simone – Sinner Man – mwuhahahahah. şi să mai zici că hazardul nu există.

9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tai? Norah Jones – One Flight Down – când ne întâlnim, ajungem să cântâm.

10. Ce se preconizeaza pentru weekend? Nigel Kennedy and Kroke – Kazimierz – deci să mă scoateţi pe undeva, da?

11. Ce cintec te descrie cel mai bine? Joe Satriani – Day at the Beach (New Rays from an Ancient Sun) – hah. uite că la varianta asta nu m-am gândit.

12. Dar pe bunicii tai? 5000 Volts – I’m On Fire – e, pă dracu’.

13. Cum iti merge in viata? Nouvelle Vague – Teenage Kicks – problema e că versurile sunt scrise dintr-o perspectivă umpic cam ciudăţică. în principiu, aş cam fi de acord.

14. Ce melodie iti va cinta la inmormintare? Sting – Mad About You – sunt absolut şi complet de acord.

15. Cum te vede restul lumii? Norah Jones – Above Ground – ei, acuma stau şi mă întreb la care rest de lume se referea întrebarea.

16. Vei avea o viata fericita? Sting – On the Island – răspuns mai bun nu exista.

17. Ce cred prietenii cu adevarat despre tine? Mike Oldfield – Women of Ireland – adevărul e că mi-e ciudă că n-am să pot purta în veci un kilt.

18. Sunt persoane care te doresc in secret? Joe Satriani – Always With Me, Always With You – ăăă… da?!

19. Cum sa ma fericesc singur? Orquesta Del Plata – Los Tangueros – păi da, că de ficare dată când ascult melodia asta, îmi vine să mă urc p-o masă şi să dansez nişte ore bune.

20.Ce ar trebui sa faci cu viata ta? John Mayall – Change Your Ways (Live) – e, de altfel, o melodie care-mi place teribil.

mbun. acuma tre’ s-o pasez altor posesori de winamp/wmp/aimp cu shuffle. problema e că aş da-o numai unora care n-au blog. cum ar fi magda, draga de ea. sau nightbroomer-ului, pe care nu l-am mai văzut, onlainistic vorbind, de vreme bună. da’ pentru că n-au bloagă, puppa e prima. dup-aia, flavia. şi-n rest, cine-o mai vrea.

şi-acum, un cadou pentru cougar. (chiar aveam ceva mişto pentru tine, da’…). care cadou este aici. e cu dedicaţie şi foarte special. să-ţi ajungă.

12 Comments
  1. mgb permalink
    Monday, 28th December 2009 11:29 PM

    He, he, he! Don’t even think about it! Ever! :))

  2. Monday, 28th December 2009 11:35 PM

    😆 😆 😆

  3. Tuesday, 29th December 2009 11:48 AM

    i hate you.

  4. Tuesday, 29th December 2009 2:00 PM

    the godess in me is unpleased.

  5. Tuesday, 29th December 2009 2:52 PM

    Don’t even drink about it suna mai bine.
    Sa-mi aduci aminte de scris dupa 5. Nu ma apuc acum. Cutiuta Muzicala 1-752698 is not really my kind of music.

  6. Tuesday, 29th December 2009 2:54 PM

    să-nţeleg că filip conduce? 😆
    (era mişto ăla cu oac-oac-tiri-tiri-dam).

  7. Wednesday, 30th December 2009 10:01 PM

    hazard – destin,
    Jiiiiizas, chiar exista! sau mie mi se pare ca toate intrebarile se potrivesc cu titlurile melodiilor
    yayyy

  8. Wednesday, 30th December 2009 10:10 PM

    iar dacă nu există, îl faci tu să fie.

  9. Thursday, 31st December 2009 9:47 PM

    Când ultimele file cad din mii de calendare,
    Se-aprind steluţe-n crengi de brad ca semne de urare.
    Când toţi urează celor dragi cuvinte de mărire,
    Vin şi eu să-ţi urez:
    La mulţi ani, mult noroc şi multă, multă fericire!!

  10. Friday, 1st January 2010 6:56 PM

    merci, la fel. 🙂

  11. Friday, 29th January 2010 12:39 AM

    mie mi-a iesit mai bine. tot de la Cougar. hai sa-i facem ceva rau:)

  12. Friday, 29th January 2010 1:04 AM

    i-am făcut un cadou. ultimul paragraf, vezi linku’ de-acolo.
    păi ce, numa’ el să-mi dea mie lepşe?!

Comments are closed.