Skip to content

Incipit vita nova

Sunday, 27th December 2009

cred c-am mai zis despre latină, e singura limbă pe care o urăsc cu toată puterea mea (şi când vine vorba să devin distructivă, uăleu, feriţi-vă). mai ştiu câte-un cuvânt, câte-o noţiune de gramatică, da’ pe nici una prea în profunzime şi suficient de bine cât să n-am nevoie de biblia mea, care are coperte mov şi tabele de gramatică înăuntru. şi mă apucă un râs dintr-ăla, crunt, când îmi dau seama că – din punct de vedere cantitativ – ar trebui să ştiu cam juma’ de carte.  să-l traduci pe Cicero (sau, mă rog, să-ncerci să-l traduci) e sinonim cu auto-flagelarea. adică asta e o metodă excelentă, pe cuvânt. v-o recomand, sadicilor.

ăăă, da. ar trebui să ştiu de ce scriu despre asta în a treia zi de crăciun, când ar trebui să mănânc şi să dorm. bine, singurele chestii pe care nu i le contest maică-mii sunt zacusca, salata de boeuf şi sarmalele. da’ hai, că astea-s detalii care nu-i privesc decât pă ăia care vor să mănânce. anul ăsta am avut cele mai mişto bomboane de pom, care nici măcar nu-s alea de la alpenliebe, ci unele obscure, cu jeleu. o bunătate întruchipată.

şi, draga mea don’şoară sandu, data viitoare când îţi setezi browseru’ dă pă mobil, la cookies dai enable. îmi vine să-ţi vorbesc cu “fă”, da’ ştiu că eşti o finuţă şi-o drăguţă care-njură cu stil şi clasă şi, oricum, “fă” ăsta nu ţi se potriveşte. pana mea, ai şi tu momentele tale proaste. bă, da’ proaste. cum dracului să stai trei zile cu bunătate de telefon fără să-ţi dai seama de ce nu poţi să te loghezi pe twitter?! uite-aşa, foarte bine şi frumos, mama lor de cookie-uri. prăjiturelele dracu’.

de ce scriu eu polologhia asta? hai, c-am aflat. nu se cade să vă spun, aşa, sec că de azi încolo renunţ la majuscule; începusem să scriu (căutam motive) şi mi s-au părut inutile. la puncte nu renunţ. mai trebuie să vă spun că am dezactivat moderarea comentariilor, aşa încât acum mă puteţi înjura la liber. cum vreţi. cum vă vine. serios. şi mai voiam să zic ceva, da’ am uitat ce.

nina simone – feeling good

7 Comments
  1. Andi permalink
    Sunday, 27th December 2009 3:14 PM

    Te-ai imbatat cu somn … zic eu …

  2. Sunday, 27th December 2009 3:17 PM

    probabil, da’ habar n-ai ce bine e.

  3. Sunday, 27th December 2009 6:20 PM

    asl pls, păpuşe, că te văd aşea, plină dă vino-ncoa’

  4. Monday, 28th December 2009 2:11 AM

    fatăh, nu te-a durut când ai căzut din rai?

  5. Monday, 28th December 2009 4:26 PM

    De gustibus non est disputandum :))

  6. Monday, 28th December 2009 4:32 PM

    festina lente!

  7. Thursday, 31st December 2009 6:09 AM

    idem

Comments are closed.