Skip to content

Jurnal de călătorie. Partea a III-a, în care aflăm că e cam nasol să dormi ziua

Friday, 28th August 2009

Eu am un bioritm un pic mai ciudăţel. Stau trează noaptea şi dorm ziua. E adevărat, şi programul meu îmi permite să fac chestia asta. Numai că vine un moment în care cică tre’ să mai stai şi treaz ziua. Şi să vedeţi atunci distracţia naibii.

E crunt. E dureros. E cumplit. Să mă trezesc la şapte juma’ – opt e, aşa, o chestie la care mă gândesc doar în cazuri extrem de extreme, iar atunci prefer să nu dorm. Ca să fiu sigură că mă trezesc, cum ar veni.

Da’ nu mai merge… Şi culmea e că s-a-ntâmplat fix în vacanţă. Totuşi, nu-mi pare rău. Pentru că am văzut nişte minunăţii. Poze:

DSCF2351

DSCF2337

DSCF2336(asta cică-s eu, în exerciţiul funcţiunii)

DSCF2430

DSCF2429

Sau, cum ar veni, plajele din Zakynthos. Multe, frumoase rău de tot, apa caldă şi curată şi extrem de limpede.

4 Comments
  1. Sunday, 30th August 2009 11:01 PM

    Ce fain ! si-apoi tu credeai ca pentru mancare e invidia… 🙂 acuma as fi in stare sa plec !

  2. Sunday, 30th August 2009 11:58 PM

    nu, ăla era un argument împotriva invidiei.

  3. Wednesday, 2nd September 2009 6:49 PM

    Ei, cand pui problema asa… Ba nu, e tot acolo invidia 😀

  4. Wednesday, 2nd September 2009 10:15 PM

    ei, gata, m-am întors.

Comments are closed.