Skip to content

Trece vremea

Monday, 3rd August 2009

Parc-aşa se chema o piesă a celor de la VH2. Nu contează. Problema e că vremea chiar trece.

Mă enervează foarte tare că se duce vara. Nu-mi place niciun alt anotimp, frigul nu-mi prieşte, ce mai!, săptămânile alea în care ploua în fiecare zi au fost raiul pe pământ.

Ce mişto poa’ să le zică Janis Joplin. Nu-i bai, ştiam, da’ am câteodată nişte minunate stări în care mi-e imposibil să-mi găsesc muzica şi locul. Nu ştiu câţi înţelegeţi la ce mă refer, da’ ăia care pricepeţi ştiţi că-i naşpa.

Şi cum eram eu aseară, mi-am adus aminte că am nişte chestii salvate la Favourites în contul de la Youtube. Şi până am făcut eu rost de Janis Joplin în variantă de Winamp, m-am delectat cu asta:

Minunat, vă zic.

Comments are closed.