Skip to content

Ceva mai mult decât un titlu

Monday, 27th July 2009

M-am detaşat atât de tare de blog în ultima perioadă, încât mă şi sperii. E ciudat să ştii că n-ai mai scris de o săptămână, tu – care scriai zilnic. Cu normă, chiar.

E adevărat, a fost şi o săptămână destul de grea, cu multe vânturări de nevoie prin oraş, dar drumurile astea măcar au rezolvat nişte treburi care îmi rămăseseră de vreo… şapte ani, cam aşa.

De fapt, să fiu sinceră, în ultima lună s-au întâmplat al dracului de multe. Multe şi mişto, dacă e să mă întrebaţi pe mine. Şi poate că e mai bine aici, acum şi-aşa. Sunt a dracului de mulţumită cu ce-am făcut, nu mi-e ruşine, mi-e chiar foooaaaarte bine… Atâta doar că mai trebuie să înveţe şi cei din jurul meu că poate să-mi fie bine şi altfel. Lucrez la asta. Nu termin foarte curând.

Şi, pe lângă asta, blogul nu moare, nu se îneacă şi nu jeleşte dacă eu scriu mai rar. Na, că acum am constatat şi experimental treaba asta. Ba chiar se reînviorează.

Că, până la urmă, aici scriu nescrisul şi explic neexplicatul pe care n.am apucat să-l explic cu ăia de-s reali, lângă mine, la o pernă, un braţ sau un telefon distanţă. Cu ăia care mă ştiu. E şi mai sănătos, e şi mai indicat.

Acu’ să nu se înţeleagă că renunţ. Ba chiar deloc. Doar că am ajuns la concluzia, după un an şi ceva de blogăreală, că mai răruţ e mai drăguţ. Măcar aşa, să vă las să mai aşteptaţi… la dracu’, mi-au plăcut ultimele trei săptămâni.

Mult, mult, mult de tot.

Şi trebuia să rămână undeva.

5 Comments
  1. Monday, 27th July 2009 5:07 AM

    Mai rarut e mai dragut :)) da, asa e..invata de la cei mai buni…n-am mai scris de….umm…mult (adica din Mai), si e foarte dragut n-am ce zice…trebuie sa bag intr-o zi matura pe site-ul meu si sa scot si gandacii si praful si satrele de s-au aciuat pe acolo. Mai rarut e mai dragut, dar prea rarut si s-o dus, deci vezi ce faci

  2. Cătălina permalink
    Monday, 27th July 2009 6:02 AM

    Ceva m-a învăţat de curând că 3 săptămâni mişto se pot transforma oricînd în unele de …

    🙂

  3. Monday, 27th July 2009 10:13 AM

    Ştefan, ce, crezi că nu ştiu?… Mi-e teamă că, la tine, ar trebui şi-o deratizare. Sau ceva. 😆 “Mai răruţ e mai drăguţ, dar prea răruţ şi s-o dus.” – chestia asta tre’ s-o notez. Cre’că o să-ţi fac un caiet numa’ cu citate din tine. Ha!

    Cătălină, ştiu. Da’ fix ce s-au încheiat alea trei săptămâni. Deci, orice s-ar întâmpla, ele rămân faine. Ce, crezi că eu zic hop pînâ nu sau calu’?? Sau ceva în genul ăsta, că nu mai ştiu cum era vorba.

  4. Tuesday, 28th July 2009 8:35 PM

    Vezi ca iarasi te culci pe o ureche :)) Cand ne mai vedem si noi, cu colegii, alea, alea? Ma gandeam ca poate ma mai vad si eu cu voi macar o data inainte de septembrie…

  5. Tuesday, 28th July 2009 9:12 PM

    A propos. Şerban mai respiră??

    Şi de ce nu discutăm asta pe privat???????????

Comments are closed.