Skip to content

Back in black

Monday, 20th July 2009

Da, am ceva cu ăia care vorbesc în romgleză, da’ uite că titlul ăsta se potriveşte prea bine. N-am mai scris de vreo câteva zile, din motive de urlat unii la alţii; lucrurile s-au calmat suficient…

…Cât să mă pot uita la celebra emisiune, de acum, “După bloguri”. Trebuie să recunosc, nu mă dau în vânt să văd pe inetrnet aceleaşi feţe pe care le şi citesc (cu excepţia lui Mircea Badea) pentru că mă plictisesc crunt.

Şi totuşi, toată lumea îmi spunea că “băi, ia să te uiţi, că-i chiar faină” – argument care de obicei nu ţine. Da’ degeaba încerci tu să explici că-s cam aceleaşi feţe. Aşadar, declar că m-am uitat. Ce-am văzut?

Nişte oameni care au nişte bloguri despre care nu am auzit (aproape) niciodată sau pe care nu le citesc. Pentru că şi ei, şi blogurile lor sunt inodori, insipizi şi inodori. Pentru că, de multe ori, ăia care par tari în gură în online sunt nişte papă-lapte în offline.

Mulţumesc, dar a fost singura şi unica emisiune la care m-am uitat.

***

Altfel, zău, nimic important. Ah, ba da, cred că s-a aflat – într-un final – că fac foarte urât la ăia care ţipă la mine. Nu suport discuţiile pe ton ridicat, nu suport să se urle, nu suport să de vorbească mai tare decât e cazul, tocmai pentru că îmi place să cred că suntem nişte fiinţe raţionale o fiinţă raţională cu care se poate vorbi omeneşte. Aşa, şi dacă sunt, ce?

Da, întrebarea corectă este “şi ce?”.

4 Comments
  1. Liana permalink
    Tuesday, 21st July 2009 12:49 AM

    Incolori, insipizi si inodori 🙂

  2. Tuesday, 21st July 2009 1:09 AM

    Chiar aşa 🙂

  3. Sunday, 26th July 2009 11:42 AM

    ce-i aia “după bloguri”?

  4. Sunday, 26th July 2009 1:03 PM

    deci iaşte o emisiune, pă realitatea tv, cu bloggeri, prezentată de teo de la deko. şi e foarte proastă. cu totul. începând de la generic şi până la ăia care apar acolo.

    frustrările care iaşte.

Comments are closed.