Skip to content

Vise, visuri şi succesuri

Thursday, 9th July 2009

E o zi obişnuită, am de lucru ca dracii şi, cu toate astea, pe mine mă taie o lene de-aia de porc. D-aia de nu te lasă să te mişti. Sau, şi mai rău, să gândeşti. Şi eu ce tre’ să fac, să dau cu aspiratorul?? Să-mi fac patu’?? Să mă dau jos din pat??

Hmm, cred că o să zic pas, asta dacă nu cumva o să-nceapă Mr. Chester, în calitatea lui de câine, să se milogească pe lângă uşă. Şi-atunci nu mai zic pas, că nu am nici cel mai mic chef să strâng după el.

Şi motanul, pe care l-am găsit ieri în baie, tolănit în cadă. Nu-i place de nici o culoare apa, că l-aş fi băgat sub duş.

Şi mi-ar plăcea să trăiesc şi fără ştiri de genul “Trupul lui Michael Jackson scos la licitaţie pe e-bay”. Sau “Copil căzut în puţ”. Sau ceva, orice, legat de Ridzi.

Şi dumiriţi-mă şi pe mine de ceva: de când dracu’ se spune “a face succes”??? Oi fi lipsit eu la nişte episoade din acest soap opera care este existenţa noastră (ee, hai că p-asta am scos-o!!!!), da’ să dea dracii dacă mai înţeleg ceva din lumea în care trăiesc. Nu că ar fi trebuit neapărat, da’ totuşi, măcar aşa, de bun-simţ. Chiar, ce-i aia bun-simţ?

Comments are closed.