Skip to content

Natură umană şi marketing

Wednesday, 8th July 2009

Cred că sunt printre foarte puţinii care nu s-au uitat la memorialul Michael Jackson, pentru că mi se pare un pic cam deplasată toată manifestarea asta generală. Ok, el a avut mai multe sclipiri de geniu decât media, într-adevăr a fost tatăl lor, a şi lăsat suficient material de studiu muzical.

Întâmplarea face că mi-a spus cineva de secvenţele cu fiica lui cea mare, pe care aveam să le văd o oră mai târziu, în deschiderea jurnalului de la Antena 3 (parcă).

De ce să-i faci asta unui copil? Poate oi fi eu aia nebună şi cu-concepţii învhechite, de asta întreb. Pierderea unui părinte e o traumă, lasă sechele… Strict din punct de vedere uman vorbind, nu vreau să mă gândesc prin ce trece acel copil. Şi totuşi, de ce să-l supui unui stress suplimentar? De ce să-l chinui? De ce să nu-l laşi în pace? Ce vină are el că tatăl lui a fost Michael Jackson?

Întrebări al căror singur răspuns pe care l-am găsit a fost marketing. Uite de-aia, că nu se poate fără. Mereu, dar mereu, intervine dorinţa de “mai mult”.

Şi e păcat, e tare păcat… Sau – poate – sunt eu defectă. Da’ aici n-ar fi o aşa mare problemă.

8 Comments
  1. Doamna Mama permalink
    Wednesday, 8th July 2009 9:06 AM

    Imi este greu sa cred ca doar marketingul ii face pe oameni sa actioneze fara sa mai treaca prin suflet ceea ce au de facut. Dar in unele momente nu mai judeci normal. Asta e valabil cand cel caruia i se intampla, e un om normal. Daca intervine si deformarea pe care banul mult ti-o da, actiunile sunt greu de inteles!
    Oricum, acei copii sunt traumatizati de faptul ca poarta un nume celebru. Am sa-ti pun doar o intrebare: de cate ori ai mers cu chipul acoperit pe strada (nu pun la socoteala mastile din plastic dupa care te dadeai in vant cand erai mica!)? Tu poti sa mergi pe strada, sa bei o cafea intr-o cafenea, sa intri in magazin si sa te plimbi prin parc. Ei nu pot – vor fi asaltati de funi sau de oameni care nu l-au iubit! Ceea ce a fost ieri, a fost doar o picatura intr-un ocean!

  2. Wednesday, 8th July 2009 1:50 PM

    De acord, total de acord. Da’ poate picatura aia sa umple paharul? Poate; asta nu inseamna ca intr-adevar este cea care il va si umple.

  3. Doamna Mama permalink
    Wednesday, 8th July 2009 2:47 PM

    paharul poate sa-l umple, da’ oceanul nu!

  4. Wednesday, 8th July 2009 3:03 PM

    😆 ştii că cât de tare urăsc să dau dreptate cuiva, nu?

  5. Wednesday, 8th July 2009 10:00 PM

    mie nu mi s-a parut deplasata faza cu fetita lui, cred ca a fost un moment sincer. probabil cel mai sincer din toata manifestarea aia

  6. Wednesday, 8th July 2009 10:02 PM

    Un moment sincer, dar ea?… Eu asta întreb.

  7. Wednesday, 8th July 2009 10:08 PM

    ea traieste o tragedie, e clar, mai mare doar decat aceea ca s-a nascut si a trait pana acum ca fiica lui michael jackson. sau poate ca viata ei pana acum n-a fost o tragedie, ce stim noi? nu poti intelege viata unui om doar din niste randuri scrise prin presa de scandal

  8. Wednesday, 8th July 2009 11:02 PM

    Categoric, nici n-am zis asta. Comentam doar ideea ca fiica lui MJ să susţină un discurs. Care idee nu mi se pare strălucită, tocmai din cauza faptului că trăieşte o dramă.

Comments are closed.