Skip to content

Re: Mangalia/La mare, la soare. Partea a II-a

Monday, 29th June 2009

A doua zi de mare a fost, culmea!, fara mare. Pentru ca toata ziua a fost innorat si cum naibii sa te prajesti ca lumea cand n-ai cu ce?

Dar exista si o parte foarte buna. Si anume aceea ca, dupa vreo doi ani de cautari si amanari, am ajuns sa imi iau niste ochelari de soare. Intr-adevar, am dat o caruta de bani pe ei (literalmente), dar macar sunt Polaroid si au venit la pachet cu un toc foarte fain si cu o carpita speciala de curatat lentile. Si ce-mi place cel mai tare la ei e ca sunt simpli si n-au nici un fel de briz-brizuri. Adica merg la absolut orice. Si sunt si potriviti pentru fata mea ovala si foarte mica.

Totusi, eu trebuia sa scriu despre Mangalia, nu despre ce ochelari de soare mi-am luat eu. Asadar:

  1. Mangalia este mult prea linistita fata de obisnuintele mele.
  2. Aici n-a plouat. Si mi-e dor de o ploaie de Bucuresti, cu efecte revigorante.
  3. Nu ai cum sa te pierzi in Mangalia. Doua strazi, si alea goale.
  4. A propos, aici la unu noaptea strazile sunt literalmente goale. Nu e nici dracu’. Nu ca pe faleza sau pe la terase ar fi. Uite, din punctul asta de vedere imi palce mai mult Mamaia.
  5. Ajungi oriunde in maxim 10 – 15 minute, mergand pe jos. Ca sa nu mai zic ca mersul pe jos e de un milion de ori mai eficient aici decat in Bucuresti. Alt oras, alte distante.
  6. Aerul e foarte sarat. Atat de sarat, ca eu n-am fumat deloc astazi.

E de bine, dar tre’ sa ma conving eu de asta. Cred.

Comments are closed.