Skip to content

Ca să nu ziceţi că n-aţi aflat

Sunday, 28th June 2009

În vreun sfert de oră, ar trebui să mă duc să-mi pun ultimele chestii pe care le mai am de pus în valiză, să o închid şi să aştept să se facă şapte dimineaţa, să-mi iau zborul spre mare.

Spre marea pe care nu am mai văzut-o ca lumea de… mult timp. Spre marea pe care pot s-o aud la orice oră din zi şi din noapte, pentru că mă cheamă.

Net am, cel puţin teoretic, aşa că nu am motive să nu vă relatez ceea ce se anunţă a fi o săptămână de stat ca şopărla la soare şi ca peştele în apă. Asta dacă o să fie soare şi apă caldă, fapt de care mă voi mă lămuri la faţa locului.

Aşa încât vă spun că o să vă am sub supraveghere. Deci să nu vă prind că faceţi prostii p-aici, că vă ia mama lu’ dracu’. Clar?!

P.S.: Vă aştept în continuare cu lucruri faine care trebuie citite şi ţinute minte 🙂

Comments are closed.