Skip to content

Chestii, trestii noi

Tuesday, 23rd June 2009

Of, tare ma mai enerveaza leptoapa lu’ peste prajit, ca ma lasa diacriticele fix cand am mai mare nevoie de ele. Da’ asta e, vorba aia, ne descurcam cu ce avem.

Si, din noaptea asta incepand, avem o pagina noua, dedicata citatelor faine, vorbelor memorabile si, in general, lucrurilor care trebuie citite si tinute minte, for further reference and usage – cum ar zice strabunu’ Burebista. Ideea exista de mult la mine-n cap, dar trebuie sa-i multumim prietenei Gabi pentru scanteie si pentru delicatetea – pana la urma – cu care m-a pus la munca. Si, daca tot am ajuns sa-i multumim, zic sa pomenim si de noptile pierdute pe net, in incercarea de a-i limpezi subsemnatei gandirea… involburata. Saru’mana, sa ne traiesti, sa ne-nfloresti! 🙂

Asadar, doamnelor si domnilor, iata minunea secolului XXI. Care e in varianta beta, deocamdata. Asteapta material numa’ bun de citit si tinut minte, asa ca – daca aveti vreo chestie faina pe care doriti sa o impartasiti  – aveti la dispozitie sectiunea contact. Scrieti acolo ce si cum, trimiteti, iar eu juriul se va ocupa mai departe de problema.

Eh, si daca tot facem un upgrade (p-asta o stiu de la Decebal), am scris si un nou “about”, da’ va spun sincer ca m-am speriat cand am vazut cat de mult pot sa scriu despre mine. Deci inca nu l-am publicat, probabil am s-o fac zilele astea. Va anunt eu ce si cum.

***

Cu dedicatie, ca-mi sunteti simpatici. Si pentru ca n-am mai ascultat melodia asta de-un car de vreme.

LE: Pana la urma, am publicat si noul “despre“. In continuare, ma sperii cand vad cat am scris. Acu’… asta e. Narcisista sunt, narcisista raman!

5 Comments
  1. mgb2810 permalink
    Tuesday, 23rd June 2009 8:39 AM

    You, really, made my day!

  2. mgb2810 permalink
    Tuesday, 23rd June 2009 9:14 AM

    Si o dedicatie, ca-mi esti…simpatica!

  3. Tuesday, 23rd June 2009 12:06 PM

    hehe 😆 😀

  4. Cristina permalink
    Tuesday, 23rd June 2009 3:56 PM

    “Reference”, nu “refference”.

  5. Tuesday, 23rd June 2009 4:02 PM

    Multam fain, ca n-as fi vazut nici intr-un milion de ani. 🙂

Comments are closed.