Skip to content

Dor de ducă

Monday, 22nd June 2009

Stăteam de vobă cu cineva azi şi-mi povestea cum a plecat pe coclauri, fără să ştie exact de ce merge, unde merge şi mai ales până când.

Eu sunt o mare amatoare de călătorii, de mers hai-hui, de plecat de nebun la drum. Şi, din când în când, iese la suprafaţă chestia asta. Ca acum, când aş pleca unde văd cu ochii, fără să-mi pese unde şi când mă întorc… Aş pleca. Acum.

###

Cafea… vreau o cafea. Vreau un RedBull. Vreau orice, numai să mă trezesc. E cald, e mult prea cald, totuşi cred că o să culc la loc. Am eu nişte cărţi de citit, da’… asta e, le lăsăm pentru la noapte. Că acum nici nu cred că pot să stau în picioare de somn, bine că pot să scriu din patu-mi divin. Tare mi-e că dacă pun acu’ cafeaua la făcut, dau foc la casă, doamne-fereşte. Deci mă rezum la cola şi la un somn de multe ore.

Câteodată îmi doresc ca downtempo-ul să fi fost un pic mai zgomotos. De obicei, îmi revin repede.

8 Comments
  1. mgb2810 permalink
    Monday, 22nd June 2009 11:40 PM

    ” Fiecare om e nebun, dar ce este soarta omeneasca, daca nu o viata de efort pentru a-l uni pe acest nebun cu universul?” Andre Malraux
    P.S. Am remarcat diacriticele.

  2. Tuesday, 23rd June 2009 12:10 AM

    Superb. Superb.

    Poate fac o pagina cu citate… 🙂

  3. mgb2810 permalink
    Tuesday, 23rd June 2009 12:16 AM

    Sa fie un iz de ironie?! Fina, la o adica…

  4. Tuesday, 23rd June 2009 12:19 AM

    😆
    Bai, bai, bai,…eu vorbesc serios acilea!

    Deci bine. Chiar fac pagina aia cu citate 😆

  5. mgb2810 permalink
    Tuesday, 23rd June 2009 12:29 AM

    Deci imi dai de lucru, deci…cum ar veni!?

  6. Tuesday, 23rd June 2009 12:31 AM

    Pai… eu, ca o draguta cum sunt, m-am gandit ca te plictiseai, deci… cum ar veni. Deci da 😆

  7. mgb2810 permalink
    Tuesday, 23rd June 2009 12:38 AM

    Deci…draguta e putin spus! Poate…supercalifragilistica! Deci…d-nu’ Patapievici, alo? Ma auziti?
    P.S. Ma-nervez de mor ca nu stiu si eu sa pun emoticoane d-alea!

  8. Tuesday, 23rd June 2009 12:44 AM

    http://support.wordpress.com, la smilies gasesti tot ce-ti doreste inima in materie de emoticoane.

    Deci d-nu Patapievici nu stie ce-avem noi aici… Da’ lasa-l sa ramana asa, ignorant cum e acum.

    Si am facut si pagina, sa nu zici ca nu ma misc repede 😉

Comments are closed.