Skip to content

Rutina mea e doar a mea!

Friday, 19th June 2009

Se mai nimeresc zile în care trebuie să-mi împart tabieturile, masa de dimineaţă (atunci când îmi aduc aminte să mănânc), ţigările şi cafeaua cu câte cineva. Acum… eu mă declar un om destul de dedicat socializării şi binelui umanităţii în general. Numai să nu îndrăzneşti să mă scoţi din ale mele, că ţi-ai luat-o nasol peste bot.

E 13:42 PM când scriu eu propoziţia asta. Şi încă îmi fac tabieturile de dimineaţă. Adică citit bloguri, ascultat ştiri, ciugulit câte ceva, să nu pic pe jos de nemâncat. Şi se găseşte câte unul să te întrebe: “Auzi, da’ noi nu mâncăm?…” sau “Băi, mie mi-e cam foame.”

Ţi-e foame?! Du-te şi mănâncă, ştii unde e frigiderul. Eu nu mi-am terminat de citit blogurile, ce mama zmeilor vrei să mănânc?! Ca să nu mai zic că am mâncat aseară cam tot ce era comestibil prin frigider (nişte iaurturi), neatinse au rămas doar ouăle, că trebuia să pun uleiul la încins şi mi-a fost lene… Şi să nu-mi aduc aminte că n-am iaurt din ăla cu dulceaţă de trandafiri…!!!!

Da, sunt al dracului de egoistă când vine vora de propriul meu spaţiu personal. Pe care accept să-l împart foarte greu. Că-i doar al meu şi am nevoie de el ca de aer.

6 Comments
  1. Saturday, 20th June 2009 12:40 PM

    NASHPA!

  2. Saturday, 20th June 2009 1:55 PM

    😆

  3. Saturday, 20th June 2009 9:56 PM

    Asa si eu 😀 Adevaru’ e ca egoismu’ meu se extinde si pe alte planuri.. rar impart ceva si cand se intampla, e numai cu cine vreau eu :>

  4. Saturday, 20th June 2009 9:58 PM

    … tu nu ai bac de luni? 🙂
    Sau e pe baza de supraveghetori ioc…?!

  5. Monday, 22nd June 2009 6:22 PM

    De maine incep eu :)) Norocoasa de mine, la 7 tre’ sa fiu la scoala #-o

  6. Monday, 22nd June 2009 6:24 PM

    Mai bine, ca scapi repede 🙂 Bafta!

Comments are closed.