Skip to content

HAAAAP-CIUUUUUU! *(porcina naibii)*

Monday, 15th June 2009

Asta ca să fie clar. Da, am răcit în miez de vară. Dintr-o combinaţie de aer condiţionat care mă bate-n ceafă, şaizeci de grade din troleu, cincizeci de la Universitate şi douăzeci din pasaj – toate astea în mai puţin de cinci minute -, stat cu geamurile vraişte prin casă, eventual şi în raza directă de acţiune a ventilatorului, băut orice lichid care a stat cel puţin două ore la frigider. Să continui?

Marea problemă care se pune este faptul că, de când mă ştu capabilă să fac toate chestiile de mai sus, nu mi s-a întâmplat să răcesc. Că eu am învăţat că-i frumos să răceşti doar iarna. Şi m-am conformat. Până ieri.

L-aţi văzut pe Mircea Badea cum strănută? Eh, eu fac de două ori mai urât, în valuri, începând de ieri. Cred că ştie tot blocul că strănut. I-am disperat pe toţi cei din jurul meu. Eram azi la un resutaurant tare mişto, La Gigi se cheamă, şi m-a apucat strănutul. Dacă nu eram ocupată cu hapciuitul, m-ar fi buşit râsul la vederea feţelelor co-teresenilor (adică ăia de erau cu mine pe terasă; simt nevoia să inventez cuvinte, ce-aveţi voi cu mine??).

Revenind, până acum două zile, cea mai mare dilemă a mea era cum naiba pot unii să răcească vara. Uite aşa! Nu-i deloc greu, parol! Bine, conspiraţioniştii cred că ar fi vorba despre porcina noatră cea de toate zilele. Da’ nu-i. Că n-am fo’ recent în State. Şi nici în Canada. Şi nu mă duc la doctor, că sigur mă trimite să-mi iau sânge şi cam tremură chiloţii pe mine când vine vorba de ace şi seringi şi miros de iod. Deci nu, la doctor nu.

Altfel, uitaţi-vă şi voi cum se rezolvă dilemele filosofice, măi…! Nici nu te gândeşti că e atât de simplu. Răceşti, stai la pat şi gata.

2 Comments
  1. Liana permalink
    Monday, 15th June 2009 5:34 PM

    Pana iarna asta, cand am iesit din tipar, eu raceam NUMAI vara. Iarna aveam grija de ai mei si sor-mea, care raceau toti odata, dar eu nu aveam nici pe naiba. In schimb vara… sa te tii. Am facut si pneumonie in august. Dar ma consolam cu ideea ca I was special 😀

  2. Monday, 15th June 2009 5:35 PM

    You really were special 😆

Comments are closed.