Skip to content

Canicula şi RATB-ul. Sau cum era să mor de vreo trei ori

Thursday, 11th June 2009

Ieri ştiţi şi voi foarte bine ce căldură a fost. Iar subsemnata, care face ce face şi are de umblat prin oraş numai pe la orele amiezii, se afla undeva în Bucureşti, aşteptând cu nerăbdare să ajungă în capătul celălalt de oraş, acasă, unde ar fi putut să se întindă în patu-i divin şi să sforăie doarmă.

Dat fiind scopul, mă urc de la Moşilor într-un 69, în ideea că există aer condiţionat şi e cât de cât suportabil. Suportabil am zis??? Erau cel puţin 60 de grade. Plus umezeală. Plus toate mirosurile posibile şi imposibile. Plus înghesuială. Am rezistat eroic până la Rosetti, când m-am dat jos şi am coborât la metrou.

Unde era divin. Umbră, răcoare, curent, lume destul de puţină… ce mai, raiul pe pământ. Disperată fiind să nu ies de acolo, am zis să mai şi ocolesc un pic (la Eroilor nu mai aveam de ales) şi, în loc să o iau pe la Izvor, m-am dus până la Victoriei şi am schimbat acolo. Au fost 30 de minute fericite. Bine, cald tot mi-era, dar măcar nu mă bătea soarele şi nu trebuia să-mi supun ficatul la tot felul de torturi medievale.

Şi de la Eroilor… Iarăşi am crezut că mor. Nu venea nimic, aşa că m-am aşezat pe o bancă în soare; nu mă mai ţineau picioarele. Şocul ăla de la alea 20 – 25 de grade de la metrou şi cele (minim) 60 de la suprafaţa asfaltului a fost cel puţin dureros.

Şi-am stat, şi-am stat… Şi până la urmă a apărut un 90. M-am urcat. Şi-am rezistat până la Orizont, unde am cedat psihic. Marele meu noroc a fost că a venit un 71. Alea două staţii până acasă au părut un fleac…

P.S: Vreau maşină. Şi şofer. ACUM!

2 Comments
  1. Liana permalink
    Thursday, 11th June 2009 12:39 PM

    Recomand masina cu aer conditionat 🙂

  2. Thursday, 11th June 2009 1:44 PM

    Eventual un Volvo C30 😆

Comments are closed.