Skip to content

Să mă laud, să mă laud

Wednesday, 10th June 2009

Ce am reuşit eu azi, plină de succesuri fiind? Să mă trezesc fără ceas şi fără “încă cinci minute” la ora opt.

Acum că m-am lăudat, să mergem mai departe. Care “mai departe” e destul de sec şi vid, dat fiind că altceva nu prea am ce să scriu (şi totuşi am chef de scris, ceea ce se consideră o mare victorie).

Ah, da, ştie cineva cum se traduc în engleză termenii “rambleu” şi “debleu”? Nu ştiţi pe nimeni de la Construcţii care ar putea să-mi spună?… Pentru lămuriri, pe o pantă oarecare, sensul de urcare se cheamă “rambleu”, iar cel de coborâre – “debleu”. Sau cel puţin aşa am înţeles. Deci, dacă ştie careva, are o bere virtuală de la mine. Cu menţiunea că o echipă de mulţi oameni v-ar fi recunoscători.

Mbun. Lămurită fiind şi această vitală chestiune, eu m-am dus pe coclaurii bucureşteni, că am treabă, la dracu’. Fix la orele alea cele mai nasoale din zi, da’… ata ete.

S-aveţi o zi faină 🙂

3 Comments
  1. Doamna Mama permalink
    Thursday, 11th June 2009 8:08 AM

    Pacat ca nu ai continuat povestea de ieri! Zeci de mijloace de transport ca sa ajungi acasa!!!!!
    Dar ca sa fiu CINICA pana la ABSOLUT, astept povestea de maine pentru transport! Nu iti spun decat ca nu stiu ce sfat sa-ti dau referitor la ora la care trebuie sa pleci!8-> #-o

  2. Thursday, 11th June 2009 8:52 AM

    Povestea aia urma sa fie postul de azi. Bine ca ai deconspirat tu totul…

  3. Doamna Mama permalink
    Thursday, 11th June 2009 11:31 AM

    pai nu conteaza, ca aia de maine oricum va fi MUUUUUUUUUULLLLLTTTTTT mai interesanta!

Comments are closed.