Skip to content

Inepţii

Tuesday, 9th June 2009

Deci ce fac eu acum?… Scriu, bag ciocolată în mine ca disperata şi mă gândesc la cum ar trebui eu să scriu o recenzie de carte şi totuşi n-o fac. Nu mi-e nici lene, de citit am chef, dar… inspiraţia mea deja e undeva pe nişte coclauri unde nici dracu’ nu ajunge.

Ba mi-e lene. Adică, sinceră să fiu, nici nu mai ştiu. Am intrat într-o oarecare stare de imponderabilitate, să-i spunem, stare în care singura acţiune care poate fi dusă la îndeplinire cu succes este statul la soare, poate şi o baie în mare, din nou stat la soare, băut un Bacardi, d-astea. Imponderabilitatea timpului. Imponderabilitatea timpului…. De unde le scot???

Uite o dilemă: de ce Liptonul de lămâie (dar numai cel de lămâie) se face atât de naşpa când e cald? Ăla de piersici se mai poate bea şi cald, ăstălalt îţi stă în gât. Ziceţi voi, nu-i o dilemă d-aia profundă şi filosofică? Exact cum e şi cu imponderabilitatea lu’ peşte!

6 Comments
  1. Liana permalink
    Tuesday, 9th June 2009 10:00 AM

    Si ala de zmeura (parca tot Lipton e) se face ca naiba cand e cald. Mie personal ala de piersici nu imi place nici rece 🙂 Si daca vrei chestie naspa rau… try cappy cald. Now that sucks. Big time 🙂

  2. Tuesday, 9th June 2009 10:32 AM

    Sucul de rodii de la Santal, cald fiind, e… ceva… inimaginabil de… scarbos. Pe langa asta, cappy e un soi de ambrozie…! Oribil, oricum 🙂

  3. Wednesday, 10th June 2009 8:09 AM

    Raspuns : Contine cam aceleasi ingrediente pentru gust pe care le are si Strepsils-ul…dar pentru ca e rece nu iti dai seama asa usor.
    Interesanta stare de…imponderabilitate, nu cred ca am simtit-o vreodata.
    Dar sa revenim la mult-controversata discutie despre suc!

    Cel mai bun suc e ala facut acasa, deci mai bine ia-ti niste lamai sau portocale sau ma-sa pe gheata, ce vrei tu, si fa-ti un suc, e cel mai bun. Daca nu…ia-ti Santal, Granini, next-best, ce sa zic.
    Printre altele, ca tot am ajuns la suc, lasati-va de cola, sau macar rariti “sesiunile”. Nu de alta, dar daca se poate curata buda, rugina si sangele de pe asfalt cu el, nu stiu cat de bun e pentru stomac.

  4. Wednesday, 10th June 2009 8:10 AM

    Post Scriptum : Mereu cand iti las un raspuns esti online pe messenger, dar e mult mai amuzant sa scriu aici decat sa-ti zic direct :))

  5. Wednesday, 10th June 2009 8:28 AM

    M-am prins eu… 😆

  6. Liana permalink
    Wednesday, 10th June 2009 12:45 PM

    Daaaa, dar Cola ajuta procesul inteligent. Cel putin cateodata 😀

Comments are closed.