Skip to content

Ca un tractorist ce mă aflu

Monday, 8th June 2009

Ştiţi, mie îmi place tare mult să stau că şopârla la soare. Îmi place atât de mult, încât vara sunt în stare să fac orice, numai să prind un pic de soare. Subliniez, nu-mi place să mă ard de la soare, îmi place doar să stau.

Ieri am fo’ la Policiori, la prietenii mei. Şi am plecat pe coclauri (de menţionat că Policiorii ăştia sunt pe undeva prin Buzău, pe lângă Vulcanii Noroioşi), deci e plin de dealuri, e vânt, iar peisajele sunt mai mult decât demenţiale.

Noa, acum ziceţi-mi şi mie, cam ce face o Anca-care-virgulă se respectă? Îşi pune pantaloni scurţi, tricou decoltat şi nişte pantofi de sport. Uitând cu desăvârşire că soarele o prinde imediat, că după două ore de plajă e… uniform bronzată.

Arăt ravisant. Sunt uniform bronzată cu decolteu, mâneci scurte, ceas, pantaloni scurţi şi şosete. Zici că m-a făcut mama tractorist, nu alta.

Într-o altă ordine de idei, a fost tare frumos. Soare, cald, urcat pe dealuri (şi găfăit), făcut poze… Chiar, sper să iasă ceva, mai ales că am şi experimentat nişte chestii. În fine, m-a mai apucat pe mine fotografia şi m-a lăsat după două luni, deci nu vreau să mă ambalez prea tare.

###

Una dintre marile mele dileme priviotoare la filosofia vieţii, pe lângă “cum se mânâncă plăcinta de la McDonald’s”, este de ce naiba toată lumea are nişte telefoane de super-fitze, dar când vine vorba să răspundă la ele se dau dispăruţi?  Întreb pentru că mi s-a întâmplat fix în dimineaţa asta să am nevoie de cineva la telefon şi să nu-mi răspundă, că fuma nu ştiu pe unde. Băi, serios, de aia sunt făcute telefoanele, să răspundeţi la ele, nu să le ţineţi pe masă. Clar?!

4 Comments
  1. Monday, 8th June 2009 7:32 PM

    Cunoastem cu totii bronzul uniform. Adica ce, ai o problema cu mobilul meu de 5 mp, slide, motor cu reactie si cuptor de paine? eee..mai vrei si sa raspund la el…moft!

  2. Monday, 8th June 2009 7:40 PM

    Mno, visez si io, da’ vad ca n-am cu cine 😉

  3. Monday, 8th June 2009 7:51 PM

    Apropo, despre cum se mananca placinta de la Mec : cu gura si nu imediat dupa ce ti-o da, decat daca vrei sa vezi cum se simteau in Evul Mediu soldatii peste care se arunca cu ulei incins.

  4. Monday, 8th June 2009 7:52 PM

    Si cu umplutura care da pe-afara ce fac? 😀

Comments are closed.