Skip to content

Nimic, nimic, dar absolut nimic

Friday, 5th June 2009

Cam asta am făcut în ultimele zile. N-am mai luat metroul greşit, nu mi-am dat cu uşile peste unghiile ojate de la picioare, mi-am găsit toate lucrurile prin casă, n-am mai băut cafea sau RedBull de trei zile (!!!), nimeni nu m-a mai lăsat să aştept, toată lumea a predat toate materialele… Vorba Mariei, o plictiseală totală.

Am constatat zilele trecute că am un chef inimaginabil de făcut poze. Mă apucă din an în Paşte, de obicei când plec în afara ţării şi am ce să pozez. Nu-i nimic, o să încerc să îmi fac timp să ies. Chit că filmele vor rămâne nedevelopate luni de zile…

###

Majoritatea ştiristelor ar trebui trimisă la un curs de aviaţie. Că de fiecare dată când se întâmplă ceva, te uiţi la ştiri şi vezi paranoia; invariabil, este sunat Sorin Stoicescu. Ah, sau Lucian Mândruţă, cel mai mare aviator şi cunoscător al fenomenului în viaţă.

###

Nu ştiu dacă am mai zis, dar mă enervează foarte rău persoanele care intră într-o încăpere şi nu salută. Ba chiar încep direct cu “auzi, ai făcut nu-ştiu-ce?”, după ce nu ai vorbit cu ei o zi întreagă.

Bine zicea o prietenă; codul bunelor maniere ar trebui citit mai des.

2 Comments
  1. Saturday, 6th June 2009 12:43 PM

    “codul bunelor maniere ar trebui citit mai des”

    Deh, mai tre’ sa fii si talentat la limbi straine, al’fel nu-ntelegi nimic…

  2. Saturday, 6th June 2009 5:38 PM

    Sunt convinsa ca, prin citirea repetata a cuvintelor alora, se poate imprima pe scoarta cerebrala cate ceva. Ca o ultima speranta de vindecare 😉

Comments are closed.