Skip to content

Oficial, e vară

Tuesday, 2nd June 2009

Da’ numa’ oficial, că eu umblu cu puloverul pe mine. Băi, nu ştiu cum se face, că de fiecare dată când vreau şi eu să port o rochie ori e frig, ori e frig, ori nu am. Of, ce ţi-e şi cu ţoalele astea…

###

S-a terminat mai. Adică luna mea preferată. Nu ştiu de ce, dar îmi place teribil, cred că am mai scris. Şi-n ultima vineri de mai am fost la Cafepedia şi-am băut o cafea şi m-a(m) tras în poze şi m-am simţit bine. Şi m-am dus şi în centrul vechi, m-am plimbat. Am fost la Casa cu Ceai şi am aflat care va fi următorul cadou pe care îl voi face. Şi am văzut şi nişte haine superbe… Ţoale, of, ţoale!

###

În afară de băut cafele şi plimbat şi fumat, n-am făcut nimic, dar absolut nimic. Bine, doar nişte prezentări de tot rahatul, dar asta e deja altă discuţie. Deh, inspiraţia mea mai are nevoie şi de pauze. Luuuungi, cât mai lungi.

6 Comments
  1. Tuesday, 2nd June 2009 11:10 AM

    Asteapta solstitiul, nu te grabi. Cald, cald, dar nu-i naduf inca…tine-te bine.

  2. Tuesday, 2nd June 2009 3:50 PM

    Am zis “oficial”. Nu-ti mai aduci aminte cum a fost acu’ un an? Sau acu’ doi ani?…

  3. Tuesday, 2nd June 2009 11:57 PM

    Mie imi convine. Daca o tine frigul pana in iulie, e perfect. Am un pulover norocos pe care l-am luat in sesiunea trecuta si daca ma duc la 30 de grade cu el si in sesiunea asta, zice lumea ca st tacanita;))

  4. Wednesday, 3rd June 2009 12:04 AM

    Mda, si eu m-am dus cu puloverul norocos 😆
    Bine, e un soi de hanorac, da’…

  5. Saturday, 6th June 2009 4:08 PM

    :)) Tare faza cu hainele norocoase. Eu nu-mi iau nimic norocos la examene ca de obicei pierd cam toate chestiile la care tin mult asa ca incerc sa nu ma atasez fara rost. 😛

    Si da, toale, of, toale. Ma mananca sa-mi cumpar niste chestii dar as putea sa-mi iau alte chestii cu banii aia si uite cum ajungem sa intelegem cum e cu bugetul de stat si inflatia si deturnarile de fonduri. Scuze, facultatea deformeaza vocabularul. :))

  6. Saturday, 6th June 2009 5:42 PM

    Ce vocabular deformat, stai sa vezi ce misto e sa ti se dea de scris o stire cand tu n-ai habar ce e aia. Asa, macar o parte a auzit de deturnarile de fonduri; termenii economici au o mai mare raspandire fata de cei din… publicitate sau aviatie, de exemplu 🙂

Comments are closed.