Skip to content

Pofte

Friday, 29th May 2009

Am chef de plimbat şi colindat magazine. Multe. Câte mă ţin picioarele – mă apucă rar şi duc la îndeplinire şi mai rar sesiunea de shopping. Că, vorba aia, nu tot timpul se suprapune cu timpul meu liber (sau cu finanţele disponibile, cum vreţi s-o luaţi).

Mi-e poftă de o vodka-cola. Ori la Ramayana – unde trebuie să ajung neapărat -, ori la Krishna; poate să fie oriunde, de fapt şi de drept. Că pe mine mă interesează… cola. Să n-avem dubii.

La fel de bine mi-e poftă de un Bacardi Breezer Orange pe plajă, noaptea. Ar putea fi şi un mojito. Ca să fiu sinceră până la capăt, mi-ar trebui muzica mării şi un om adecvat muzicii. Dar n-am nici mare, n-am nici om (hehe), am doar chef. Şi zău dacă ştiu ce să fac!

E aproape vineri când scriu asta. Mi-e dor de serile alea de vară în care poţi să leneveşti cât vrei pe balcon ascultându-ţi muzica TA; mi-e dor de dimineţile de vară când nu te trezesc nici grijile, nici ceasul, nici vreun telefon, poate doar câinele care vrea afară sau motanul care nu mai are mâncare.

Ţigările cu aromă de cireşe sunt singura dorinţă pe care ot să mi-o îndeplinesc acum, chiar acum. Şi asta o să mă duc să fac. Poate-mi trec poftele şi dorurile. Poate.

Sau cum mă manifest după o zi nebună, în care nu am ştiut în care direcţie să alerg mai întâi; a fost un semi-coşmar. Când m-am trezit, îmi cumpărasem o rochie şi fumam cu maică-mea pe balcon.

Comments are closed.