Skip to content

Când îţi spune unu’ că eşti beat…

Thursday, 21st May 2009

…îl trimiţi la culcare. Când îţi spun doi, te duci tu să te culci.

Au fost momente în care nu am aplicat principiul şi a ieşit destul de prost. Acum sunt într-una din acele situaţii în care nu ştiu ce să fac. Să ascult ce zice lumea, să fac după cum mă taie pe mine capul – trebuie să recunosc că e o dilemă.

Ştiu că am plictisit deja cu subiecul ăsta, dar se pare că e nevoie să mai repet. Nu am scris niciodată pentru trafic, pentru comentarii; am scris doar pentru mine, am scris doar pentru că îmi face plăcere, pentru că aveam nevoie de un refugiu, pentru că… Pentru că.

Am primit reacţii şi reacţii vis-a-vis de mutarea mea. Unii zic că-i mişto. alţii că-i aiurea, că nu mă caracterizează, că de fapt era mai mişto celălalt. Mi se pare absolut normal să fie aşa, până la urmă sunt opinii şi opinii şi e de datoria mea să le ascult şi să le respect pe toate.

Motivul principal pentru care am făcut blogul ăsta e că vechiul nu mă mai satisfăcea din punct de vedere tehnic. Cei care au ceva aplicaţie în domeniu ştiu că platforma Blogger nu e tocmai performantă – şi nu o spun cu superioritate, ci doar cu nemulţumire. Ca să fiu mai clară, era să pierd de două ori toate articolele. Toate. Munca mea de un an. Şi am stat şi m-am gândit la rece – merită oare să fac un asemenea sacrificiu când pot să mă mut şi să am nu numai o oarecare siguranţă din punct de vedere tehnic, ci şi unele avantaje? De acord, singura chestie care îmi lipseşte e Google Analytics, Stat Counter e un mare rahat în comparaţie, însă nu rapoartele de trafic sunt cele care mă fac să scriu…

Eh, acu’ două zile m-a apucat, aşa,  o nostalgie şi am scris trei rânduri pe vechiul. Aşa, de amorul artei şi de dorul vremurilor de mult trecute. Ca să am parte de cea mai “curată” dovadă de nesimţire din partea cuiva care ar trebui să aibă MĂCAR bunul-simţ de a tăcea dracului din gură (când ştii că ai comis-o de-adevăratelea, ai un pic de decenţă). Eh, de asta am şi pus în lista de cărţi codul bunelor maniere. Că-i greu, taică, greu de tot să pricepi nişte pure norme de bun-simţ.

Revenind, am mai spus şi o mai spun, nici eu nu mai am aceeaşi disponibilitate. Pur şi simplu, mi-a trecut acel avânt de a scrie tot timpul (şi a început să-mi treacă încă de când scriam dincolo). De scris nu mă voi lăsa, cel puţin nu viaţa asta. Doar că o pauză, din când în când,  prinde bine oricui.

Şi totuşi, eu mă duc să mă culc.

P.S.: Nu-i aşa că se poate instala un tracker de Analytics şi aici?…

5 Comments
  1. Sunday, 24th May 2009 8:02 PM

    Azi am luat hotararea de a lua taurul de coarne, si am si aprobarea de a o face! Ca urmare, exista o anumita persoana careia o sa ma adresez. Isi spune “Liberty” – este mai bine asa, pentru a nu exista niciun fel de dubiu! Stiu ca urmareste acest site cu interes, asa ca am si convingerea ca va citi randurile pe care le voi scrie pe blogul vechi. Am abordat acest subiect pe blogul meu, dar frustrarile pe care constat ca le are si faptul ca o tot abordeaza pe Anca arogandu-si rolul de educator, ea fiind intr-o postura mai mult decat delicata, ma face sa abordez lucrurile in mod direct.
    Am permisiunea autorului de a prelua acest conflict.

  2. Sunday, 24th May 2009 9:50 PM

    Tin sa-mi cer scuze pentru ce va urma, nu stiu pe cati ii intereseaza povestile vietii mele, nu stiu cati vor intelege…

    Sunt perfect convinsa ca trebuie sa se intample. Si de asta si las sa se intample.

    Welcome to my real & daily life!!!! 😉

  3. Liana permalink
    Monday, 25th May 2009 12:28 AM

    Eu te-am descoperit abia acum. Si sincer, eu sunt mai fana wordpress decat blogger (si eu am migrat) desi imi lipsesc niste prostioare pe care wordpressul nu le agreaza. En fin 🙂

    As vrea doar sa iti dau o mica sugestie, daca se poate… alege o tema cu maxim 3 coloane… pe asta de 4 ce scri se pierde in restul linkurilor and stuff. Si e pacat.

    Si off topic, sustin instantele parintesti de genul feminin. Go go Doamna Mama 🙂

  4. Monday, 25th May 2009 12:31 AM

    Bine ai venit, mercic de sfaturi! 😀

    Si totusi, pe care sa o aleg?… Ca-s multe si nici una nu are header cu marea… 😦

  5. Liana permalink
    Monday, 25th May 2009 12:53 AM

    Iti dau eu poze cu marea cate vrei sa le pui la header. Ca din cate stiu, la toate se poate customiza 🙂 Ca si marea mea… e pusa de mine 🙂

Comments are closed.