Skip to content

E tarziu

Tuesday, 19th May 2009

Nu stiu de ce, dar mi s-a cam pus pata sa schimb tema aici. Ca asta de acum mi se pare extrem de ilizibila si, e cale de consecinta, ineficienta. Cochetez cu Vigilance, dar imi place de mor Hemingway. Freshy e, poate, printre cele mai practice, dar totusi… Eu ce fac??

In fine, am intrat ieri pe Analytics, unde am rapoartele de trafic de la vehiul blog. Daca va spun ca sunt inca pe crestere, ma credeti? Am ramas masca atunci cand am vazut. Ca sa nu mai zic ca Stat Counterul se bate cap in cap cu statisticile astora de la wordpress. Bai, cat de complicat e sa ai blog, pe cuvant!…

###

E al naibii de tarziu si, daca nu scriu acum, nu cred ca mai apuc sa scriu toata saptamana. De lene, evident. Si de treaba, ca am, nu-i bai, da’ lenea asta ma omoara.

Ptiu, drace, tre’ sa plec. Si sa meditez la tema de blog. Oooo, daaa, asta da problema! S-aveti o zi buna! 🙂

P.S.: Iar nu-mi merg diacriticele.

2 Comments
  1. Tuesday, 19th May 2009 3:15 PM

    Si eu am o lene aiurea zilele astea. Cred ca se vindeca tot cu un pic de harnicie….o sa incerc.

  2. Tuesday, 19th May 2009 7:20 PM

    Harnicie? Ce-i aia? 😀

Comments are closed.