Skip to content

V-am zis că n-o să am timp

Saturday, 9th May 2009

Ceea ce s-a adeverit. Mi-aş fi dorit să nu, că deh!, estem şi noi oameni (sâc!). Dar, de obicei, idioţii au talentul să ţi se aşeze pe cap toţi în acelaşi timp. În fine, asta e deja altă discuţie…

Duc o lipsă de productivitate crâncenă. Nu mai citesc nimic, nu mai fac nimic, nu mai ascult nimic nou (culmea, când se încălzeşte afară nu mai pot să ascult muzică; sper să îmi revin repede), nu se mai mişcă nimic, prietenii cu care mai ieşeam sunt plecaţi care pe unde sau au şi ei treabă… Nu-i a bună. Sincer. Las’ că vine vara!

###

Am început să mă plictisesc foarte tare de Twitter. E interesant la început, dar când realizezi că e o nesfârşită discuţie în care toată lumea vorbeşte şi nimeni nu aude nimic, ţi se taie. Da, e bun şi de matrimoniale, e bun dacă n-ai somn, e bun dacă n-ai treabă la birou, e bun dacă te plicitiseşti. Dar atât.

###

Nu ştiu dacă am zis vreodată, dar mie îmi place foarte mult oja roşie. Are un farmec anume, îmi vine şi bine (şi sunt şi modestă, a propos), iar dacă ştii să îţi alegi culoarea, eşti de 10 ori mai câştigată. Ca aspect al unghiilor zic, că la capitolul sănătate prefer să nu mă bag.

Aşa, şi cum sunt eu mare amatoare de ojă roşie, a trebuit să învăţ să îmi pictez unghiile. Dragi şi drage, să-ţi dai cu ojă pe unghii este o adevărată provocare pentru un om căruia îi tremură mâinile prin definiţie. Mno, bine, am exersat ( MULT) şi, într-un final, am reuşit să mi le pictez fără prea mari devieri de la traseu. Dar fix când am început să mă prind cum stă treaba, a început şi oja să sară grosolan de pe unghii. Azi seară mi le pictez, a doua zi după duş – oja ciobită.

Păi ce naiba e asta???

N-are voie omu’ să-şi facă unghiile că trebuie să şi le şi şteargă. Io vreau o ojă care să nu sară. Şi care să se aplice singură (idealul idealurilor). Să se usuce instantaneu. Şi, eventual, să se cureţe şi singură, să nu mă fac eu roşie pe mâini ca ouăle de Paşti de fiecare dată când mă curăţ. ‘Nţeles?

3 Comments
  1. Sunday, 10th May 2009 11:14 AM

    opi nu sare.

  2. Sunday, 10th May 2009 11:19 AM

    Merci de sfat!
    Mai ales ca au niste nuante atat de frumoase… 🙂

  3. Monday, 11th May 2009 9:49 AM

    da, sunt geniale. in fine, eu nu sunt mare fan rosu, dar au niste movuri, griuri si alte capodopere de numa

Comments are closed.