Skip to content

Nu mai pot

Thursday, 7th May 2009

Am ajuns la punctul ala de saturatie. Orice as face, ajung la concluzia ca nu ma mai tin nervii, ca nu mai am rabdare, ca pur si simplu nu mai vreau.

E mai, e cea mai frumoasa luna din an, ar trebui sa pot sa merg toata ziua pe jos, prin parcuri… Nu pot. Nu am timp. Am treaba. Mi-e somn, sau mi-e foame, sau – in cel mai bun caz – mi-e sete. Sau am treaba din nou.

Am constatat ca sunt la un search pe Google distanta de oricine. Ca sa fiu sincera, niciodata nu mi-am facut mai multe griji pentru asta decat acum. Pentru ca oricine vine aici are posibilitatea sa ma cunoasca. Atat de bine cum putini ma stiu (si aia de pe blog, desigur).

Mda, uneori ma apuca paranoia. Stiu, sunt un pic bolnava. Si nu mai pot.

###

Imi place mai, ar trebui sa fie libera. Mai libera ca iulie sau august, de exemplu. Mai vreau!

P.S.: Cineva a ajuns pe blog cautand “emisiunea radiofonica racnetul carpatilor”. Ah, de ar exista o emisiune de genul asta… *daydreamin*

8 Comments
  1. mgb2810 permalink
    Thursday, 7th May 2009 7:09 PM

    Ma ingrijorezi. S-a intamplat ceva? Daca te simti hartuita, nu exista nici o posibiltate sa ii blochezi pe cei pe care nu-i (mai) doresti la comentarii?

  2. Thursday, 7th May 2009 7:55 PM

    Stii cum e vorba aia cu oamenii care n-au de lucru. Asa-s si eu. Plus de asta, nu-mi vad capul de treaba, deci inca un motiv de lamentare.
    Si uite-asa ies posturi din astea!

  3. mgb2810 permalink
    Thursday, 7th May 2009 9:19 PM

    Ar trebui sa te inveselesti. Mai e putin si vin Depeche Mode. Sa te tii!

  4. Thursday, 7th May 2009 9:42 PM

    Nu am bilet si nici speranta sa-mi iau.

  5. mgb2810 permalink
    Thursday, 7th May 2009 10:26 PM

    Avand in vedere ca vor canta in aer liber, eu cred ca se va auzi foarte bine si “de pe margine”. De vazut, mai greu, ce-i drept!

  6. Thursday, 7th May 2009 10:30 PM

    Nu te duci sa-i vezi pe unii pe care ii respecti al naibii de mult si pe care aproape ca ii divinizezi “de pe margine”.
    Daca tot au fost, sunt si sper ca vor ramane geniali, atunci zic ca ei merita sa dau banii pe un bilet.

  7. mgb2810 permalink
    Thursday, 7th May 2009 10:45 PM

    Daca as fi stiut c-o sa ramai p-afara luam un bilet in plus. Uite, sambata plec pana la Brasov, unde am un prieten cu niscaiva relatii p-acolo. In Bucuresti e imposibil sa ma gasesti vreun bilet, dar POATE ca mai e vreo speranta acolo. Poate…

  8. Thursday, 7th May 2009 10:48 PM

    Nu-i nevoie, crede-ma… Iti multumesc mult pentru intentie.

    Vreau, peste catva timp, sa plec afara sa-i vad.

Comments are closed.