Skip to content

Chocolate 3G – nu. Absolut deloc

Sunday, 3rd May 2009

Pentru că sms-urile intră la trei ore (sau mai mult) după ce au fost trimise. Pentru că, după doi ani şi ceva, bateria rezistă maxim două zile, dacă nu vorbeşti. Sau pentru că aseară mai aveam două liniuţe de baterie (deci mă mai ţinea o zi lejer), iar de dimineaţă era mort. Pentru că, din când în când, se mai blochează tastele alea senzitive. Şi să vezi atunci distracţie.  Pentru că trebuie să-mi şterg din mesajele primite la fiecare două zile, ca să am spaţiu.

Pentru că e numai numele de el.

Sau – altfel spus – cum sunt eu victima strategiilor S T R Ă L U C I T E de marketing (să fim serioşi, campania de la Lg Chocolate a fost pur şi simplu prea bună). Şi cum mi-am luat-o în bot, crezând că tot ce zboară se mănâncă (în materie de telefoane, desigur).

Arată bine. Atât şi nimic mai mult.

2 Comments
  1. Sunday, 3rd May 2009 4:06 PM

    la fel ca toate celelalte mere din colectie. Marketing , just marketing!

  2. Sunday, 3rd May 2009 4:10 PM

    Bineinteles, acu’ is usor apucata cu iPhone. Parca vad ca la fel e si asta… 😦

    Nici nu mai stii ce dracu sa faci. Poate doar sa le iei pe fiecare in parte in “drive-test”-uri si sa vezi cam cum sta treaba cu fiecare. Desi…

Comments are closed.