Skip to content

This time

Saturday, 2nd May 2009

Câteodată, mă trezesc făcând diverse chestii. Aşa a fost şi acum o seară, când am citit cap-coadă comentariile de la postul lui Bendeac despre muzica house. Unde un anume Tidusss (cu trei “s”, să fie clar) e sarea şi piperul. Evident, după ce am terminat de citit, mă mâncau palmele să las şi eu un comentariu. Numai că încă unul pe lângă infinitatea aia era prea mult. Şi mai am şi blog pe deasupra. Aşa încât m-am gândit să scriu şi eu un post pe tema asta. L-am lăsat pe a doua zi şi dus a fost.

###

Am ajuns la concluzia că e tare bine să scapi de acei factori care îţi impun anumite auto-constrângeri. Asta am făcut zilele trecute şi trebuie să recunosc că e al dracului de bine să te eliberezi de tine. Şi de ceilalţi, desigur.

###

Mi-e foarte dor de mare. Atât de dor, încât o să disper în curând. Atât de dor, încât azi-noapte am visat valurile. Şi muzica lor. Şi mirosul.

Tracy Chapman – This Time/Crossroads [1989]

17 Comments
  1. Saturday, 2nd May 2009 9:14 PM

    Eu am fost ieri la iarba verde si cum stateam asa pe paturica, asociam fosnetul frunzelor cu sunetul scos de valuri 😀 8->

  2. Saturday, 2nd May 2009 9:43 PM

    Good to know I’m not alone. 🙂

  3. Monday, 4th May 2009 10:14 PM

    Ahahahhahahah, deja incep sa apar pe 1000 de bloguri. Si cand ma gandesc ca era doar o discutie despre muzica pe forumul Softpedia 😦

    Maine-poimaine apar la televizor fara sa vreau, si asa duc astia lipsa de material.

  4. Monday, 4th May 2009 11:25 PM

    Auzi, noi vrem sa te facem vedeta si tu te opui? 😆

  5. Tuesday, 5th May 2009 2:29 PM

    Nu e atat de bine sa fii vedeta, crede-ma.

    Toata lumea vrea sa ajunga star, cunoscut blablabla. Si cand ajung, toti se lovesc de aceleasi probleme: lipsa timpului, alergaturi mari, mai pe romaneste devii un sclav pentru fani 🙂

    Daca o sa ajungi vreodata in stadiul asta o sa-mi dai dreptate, ai sa vezi 😀

  6. Tuesday, 5th May 2009 3:01 PM

    Sa-nteleg ca alergi de colo-colo si nu ai timp… 🙂

    Eu glumeam, in orice caz. 😉

  7. Tuesday, 5th May 2009 4:01 PM

    Da, si eu glumeam….prima data 😀

  8. Thursday, 14th May 2009 3:03 AM

    Mai dar toata lumea are acum last.fm? 🙂

  9. Thursday, 14th May 2009 9:07 AM

    Pai… da. Bine, mai nou e pe baza de paid subscription, dar eu tot nu am dezinstalat softul 🙂

  10. Friday, 15th May 2009 3:14 AM

    Nu e…eu am contul de 3 ani de zile si tot nu mi-a aparut asa ceva.

    Eu nu ascult radio, doar folosesc softul pentru a-mi contoriza ce ascult in winamp, oricum chestiile de la ei de la radio sunt foarte vechi (cea mai noua muzica pe care am gasit-o avea cateva luni vechime – eu sunt la 0-3 days).

  11. Friday, 15th May 2009 9:44 AM

    Eu il ascultam cateodata, cand n-aveam chef sa imi aranjez eu melodiile in playlist era absolut perfect – genul ala de radio pe care il lasi sa mearga singur, sa nu fie prea liniste. 😉

  12. Sunday, 24th May 2009 5:46 PM

    Erau piese vechi in mare parte, destul de plictisitor sa asculti piese pe last.fm.

  13. Sunday, 24th May 2009 5:48 PM

    Aoleu. Ti-am zis, era bun sa faca zgomot. 😆

  14. Sunday, 31st May 2009 8:07 AM

    Bleah!

  15. Sunday, 31st May 2009 10:47 AM

    Doamne-Dumnezeule 😆 😆

  16. Saturday, 13th June 2009 12:06 AM

    Tu raspunzi cam repede si nu intru pe aici prea des sa vad de fiecare data ce si cum 😦

  17. Saturday, 13th June 2009 4:46 PM

    Eu intru zilnic sa vad cine ce a mai comentat, de asta se intampla totul atat de repede. Acuma ce sa-ti zic… intra si tu mai des *gene fluturand* 😆

Comments are closed.