Skip to content

Mdea

Thursday, 30th April 2009

Mă enervează foarte rău ăştia cu grevele lor… Parcă văd că or să-ngheţe anul, să vedeţi atunci distracţie.

Vine o perioadă destul de nasoală din punct de vedere al timpului meu liber, ceea ce înseamnă că nu ştiu cât de des o să pot scrie… Nu-mi place chestia asta, vreau să vină odată vara, să fie cald, soare şi bine. Să nu mă mai frece nimeni la creier (atât de rău).

Până atunci, trebuie să mă dau cu capul de pereţi de câtă treabă am.

Ne-om vedea!

8 Comments
  1. Thursday, 30th April 2009 6:25 PM

    Da-ti peste degete! Daca ingheata anu’, numa’ vina ta o sa fie ca ai cobit! Adica io nu mai vreau inc-un an de stres cu bacu’ fericirii =; Deci sa stea pe curu’ lor si sa mai astepte un an 😉

  2. Thursday, 30th April 2009 7:04 PM

    Tie ti se pare ca am chef sa se inghete anu’?
    Eu ziceam sa stea pe curu’ lor si sa nu inghete deloc anu’, ma gandesc ca nu vrei sa stai in facultatea aia 4 ani. Zic si eu.

  3. Thursday, 30th April 2009 11:22 PM

    Fetelor, stati linistite, nu vor ingheta niciun an! Si sa nu mai primeasca plocoanele de la sfarsitul anului si tratatiile si primele din timpul corectatului?! Ei, na! Asta as vrea sa o vad si eu! Si eu cand am fost in a XII-a am tremurat degeaba! Strigau in gura mare ca saboteaza BAC-ul si ce-au facut?! Au dat subiectele de la romana pe mana elevilor (nu stiu daca va mai amintiti scandalul acela monstru. Au anulat subiectele si le-au refacut la 4 dimineata si cum graba strica treaba noi ne-am dat seama imediat ca avem de-a face cu ceva facut pe fuga si alandala :))) Niciodata nu sunt in stare sa-si duca amenintarile pana la capat!
    Deea, nu o sa-ti vina sa crezi ca ai dat BAC-ul! Ti-o spun eu care si acum, in anul III de facultate, visez comentariile la Nichita Stanescu si elegiile sufletului. Mult succes si curaj!

  4. Thursday, 30th April 2009 11:31 PM

    Auzi, nu stiu cum sa-ti zic, dar pe mine ma enerveaza rau de tot gargara asta.
    Ori te bati cu pumnu-n piept si faci ce spui, ori taci si inghiti. Ca daca se ingheta anul acum trei ani, cand fu greva aia de trei saptamani, nu se ajungea aici… Sau asa imi place sa cred.

    P.S: Bafta la licenta! 🙂

  5. Friday, 1st May 2009 10:19 AM

    Mah, coana Andronescu e data dracului, da’ n-are cu cine sa faca treaba pe acolo. Pacat.

  6. Friday, 1st May 2009 7:40 PM

    Si eu am zis atunci cand a venit ca nu e nici o sansa de greva cu ea. Stii, inteleg perfect punctul de vedere al profesorilor (ai votat legea, da-ne banii ca si-asa murim de foame), pe de alta parte de unde dracului sa scoti atita bani? Asta lasand la o parte cretinismul cronic al astora din Guvern.
    In fine.

    P.S.: Tu pleci in Franta, zi mersi ca scapi de astia. Asta daca nu ingheata anul, desigur.

  7. Friday, 1st May 2009 9:53 PM

    Pe de alta parte, daca stau sa ma gandesc la nivelul de pregatire al multora dintre profi…whatev’, mai bine tac.
    Stai linistita, nu curge nici pe acolo lapte si miere.;))

  8. Friday, 1st May 2009 10:49 PM

    Pffff, ar fi misto sa muncesc si eu fara criterii de performanta… Si asta e numai inceputul; gadeste-te ce o sa fie cand actuala generatie va iesi de pe bancile scolilor si va trece la catedra. Atunci sa vezi distractie!
    Ok, nu generalizez. Dar asta e padurea aia cu mai multe uscaciuni decat limita maxima admisa.

Comments are closed.