Skip to content

Dileme bloggeristice

Tuesday, 28th April 2009

Eu despre ce mama naibii scriu?

Despre coşmarul meu care implica apă (ăsta fiind primul cu apă). Sau despre cum am sărit din pat când, în vis, am intrat în birou şi am văzut cum intra apa şuvoaie pe geam. Sau despre cum am încercat să-mi salvez vechiul computer de la inundaţie (chiar ţin la şandramaua aia). Sau despre cum am realizat că-mi intra soarele în ochi şi eu nici măcar nu îmi dădusem seama.

Sau despre cum sforăie motanul şi câinele sincron. Sau despre porumbeii de la geam. Sau despre ziua extrem de nasoală care tocmai se desfăşoară. Sau despre cum m-a apucat sughiţul acu’ o jumătatate de oră, am băut nişte apă cu zahăr şi tot nu mi-a trecut.

E la alegere.

2 Comments
  1. Doamna Mama permalink
    Tuesday, 28th April 2009 1:40 PM

    Despre cum esti in troleibuz la ora 8, undeva pana la Gara de Nord si sperand sa prinzi avionul de 8.45 de la Baneasa!

  2. Tuesday, 28th April 2009 4:08 PM

    plecasi din bukale fara sa-mi zici? 😛

Comments are closed.